חדשות לקראת בייג'ין

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מערכת שוונג




צמד השייטות, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה, נתקלות בבעיה חמורה של אצות בעיר צ'ינדאו, שבסין. השחיין הישראלי, מקס ג'ייבן מסתבך על שימוש בחומרים אסורים ומיכאל קלגנוב יהיה באולימפיאדת בייג`ין ואף ישא את דגל ישראל. עוד 31 יום זה מתחיל





ניקה קורניצקי וורד בוסקילה

שטות בים של אצות



כך פותרים בעיה לקראת פתיחת אולימפיאדת בייג'ין 2008. גויסו מעל ל- 10,000 חיילים מצבא סין בכדי לעסוק במשימה אחת בלבד – פינוי אצות



צמד השייטות ב- 470, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה, המתכוננות בימים אלו למשחקי בייג`ין ושוהות עם שאר חברי המשלחת האולימפית בשייט במחנה אימונים בעיר צ`ינדאו, שתארח את תחרויות השייט, נתקעו, במהלך אימון במים, בסבך אצות אשר לא מאפשר להן לזוז. בעיית האצות ידועה באתר השייט בג`ינדאו והסינים נלחמים בתופעה בתקווה שבמהלך ימי המשחקים יצליחו השייטים לכל הפחות לזוז במים.



מדליסט הארד מאולימפיאדת סידני, הקיאקיסט מיכאל קולגנוב, נבחר להיות נושא הדגל במשחקי בייג'ין אחרי שקיבל את האישור להשתתף הקיץ האולימפיאדה השלישית שלו ברציפות, אולימפיאדת בייג`ין



הנהלת המשלחת למשחקים האולימפיים, צבי ורשביאק, אריה רוזנצוויג, אפרים זינגר וגילי לוסטיג הכריזה היום (7.6) על מיכאל קולגנוב כעל נושא הדגל במשחקים האולימפיים בבייג'ין 2008. "מיכאל קולגנוב הוא מדליסט אולימפי ומבכירי ספורטאיה של מדינת ישראל. כמו הדגל כך גם מי שנושא אותו מהווה סמל וקולגנוב בעצם היותו עולה, ספורטאי ומדליסט אולימפי הינו מועמד ראוי המייצג את כל הטוב והערכי שבחברה הישראלית", אמר יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק. לפניו נשאו את הדגל אריק זאבי באתונה, רוגל נחום בסידני ולידיה חטואל באטלנטה.


מיכאל קולגנוב נבחר לאחר שקבע את הקריטריון למשחקי בייג'ין ויהיה למדליסט האולימפי הישראלי הראשון שיישא את הדגל.


מיכאל קלגנוב חוגג בסידני
"אני מאוד מתרגש מהידיעה שאשא את הדגל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים. זהו כבוד גדול עבורי להוביל את המשלחת. אני ללא ספק רואה בכך שליחות ומקווה למלא את ליבם של תושבי מדינת ישראל בגאווה גם כן", אמר קולגנוב אחרי הבשורה.



במקביל, הוועד האולימפי קיבל מכתב רשמי מהתאחדות הקיאקים הבינלאומית שבו היא מודיעה כי התפנה מקום במקצה ל-500 מטר יחיד ומכיוון שקולגנוב קבע את הקריטריון הישראלי במקצה, הוא ייצא לאולימפיאדה ויוכל להתחרות גם במקצה ל-1000 מטר. "זאת ידיעה מאוד משמחת בשבילנו ובשביל מיכאל'. מהוועד האולימפי נמסר: 'אנחנו מאוד שמחים שקולגנוב יהיה באולימפיאדה, הוא מדליסט אולימפי מסידני ואנחנו מקווים שהוא יביא איתו את ההצלחה והניסיון בתקווה שהוא ואריק זאבי בתור מדליסטים אולימפיים יצעידו קדימה את המשלחת", אמר יו"ר איגוד השייט, יהודה מעין.



קולגנוב בן ה – 34, עלה לישראל מאוזבקיסטן בשנת 1995 וישתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים בבייג'ין אחרי משחקי סידני ואתונה. במשחקי סידני זכה קולגנוב במדליה האולימפית הרביעית לישראל עם זכייתו בארד בקיאק יחיד ל – 500 מ'.




מחכים למבחנה השניה. באתר ynet מתפרסם היום שסיכויו של השחיין היהודי-אמריקאי, מקס ג'ייבן, די קלושים להגיע לאולימפיאדה




בבדיקה שנערכה בחודש אפריל נמצאו סימנים לחומרים אסורים במבחנה אחת מבין שתיים שהתקבלו. המבחנה השנייה אמורה להיפתח בימים הקרובים, תקוותו האחרונה של ג'ייבן לצאת לאולימפיאדה. הוועד האולימפי הישראלי מסר בתגובה, שעד שלא יפתחו את המבחנה הנוספת, לא יגיבו לנושא ורק לאחר מכן הם יפעלו בתהליכים המקובלים.



הבוקר פורסם ב'ידיעות אחרונות' כי ג'ייבן התחרה באליפות אירופה בתור אמריקני והוא לא היה מורשה לייצג את ישראל, לא באליפות ולא באולימפיאדת בייג'ינג.



איגוד השחייה מסר בתגובה, "האיגוד קיבל אמש הודעה מהוועד האולימפי הישראלי לפיה נמצאו ממצאים חיוביים בבדיקה שנערכה למקס ג'ייבן ב-30.4.08 על ידי הועדה לאימרוץ הישראלית. בהתאם לנוהל, האיגוד עדכן מיידית את השחיין ואת מאמן הנבחרת, ליאוניד קאופמן. במקביל פנה למומחה בתחום האנדוקרינולוגי במטרה לקבל ניתוח מלא של הממצאים. באיגוד השחייה רואים בחומרה רבה את הממצא, אך יחד עם זאת, לא ממהרים לשפוט את השחיין והאיגוד יפעל לפי כל הנהלים וההליכים הנדרשים על פי התקנון הבינלאומי".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג