השחיינית האמנותית אריאל נשיא נבחרה כשגרירה של המותג ג'ק קובה

רגע לפני שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, השחיינית האמנותית תככב בקמפיין בגדי הים והספורט של הרשת, בהשקעה של 400 אלף ש"ח: "שחייה אמנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אריאל נשיא (משמאל) עם שלי בובריצקי | צילום: איגוד השחייה

השחיינית האמנותית הישראלית אריאל נשיא, שתייצג את ישראל בקיץ במשחקים האולימפיים בפריז, נבחרה על ידי רשת JACK KUBA כשגרירת המותג לקיץ 2024. במסגרת זו תוביל נשיא את קמפיין בגדי הים והספורט של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית.

נשיא תמשיך את קודמתה – הנינג'ה תם שקד, שהובילה את קמפיין הספורט של המותג בשנה שעברה. הקמפיין של JACK KUBA בכיכובה של נשיא יעלה בהשקעה של כ-400 אלף ש"ח והוא יכלול פרסום בדיגיטל, בנקודות המכירה ובכל הנכסים הדיגיטלים של המותג.

אריאל נשיא | צילום: יח"צ

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "כרשת מובילה לנשים, אנו רוצים לחבר את הצרכנית הישראלית לערכי המותג באמצעות החיבור לספורטאיות מובילות ובכך להחדיר מודעות לערכים כמו: מצוינות, העצמה, התמדה והשקעה".

אריאל נשיא סיפרה: "שחייה אמנותית היא הספורט הנשי ביותר, מהמקום הזה אני מתחברת למותג JACK KUBA שהליבה שלו היא נשיות מטפחת ומעצימה כל אישה. באופן אישי אני חובבת אופנה ידועה ונשיות נמדדת בעייני גם באיך שאנו מתלבשות, מדברות, דואגות לעצמנו, לגוף ולבריאות שלנו. זהו מכלול שלם של ערכים".

שלי בובריצקי ואריאל נשיא | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

נשיא בת ה-20 תחבור בקיץ הקרוב לשלי בובריצקי במשחקים האולימפיים בפריז בתרגילי הדואט. הצמד רשם עד כה לא מעט ציוני דרך היסטוריים לענף בישראל, עם דירוגי שיא באליפות אירופה ובאליפות העולם. באליפות העולם האחרונה בקטאר השיגו נשיא ובובריצקי את הכרטיס האולימפי, כשגם הנבחרת כולה הייתה קרובה להשגת הכרטיס הקבוצתי, וחסר לה מקום אחד בדירוג.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג