הפועל חולון ומכבי חיפה אלופי השליחים ב- 400×4

הגברים של הפועל חולון ובנות מכבי חיפה כרמל זכו הערב באליפות ישראל בריצת השליחים 4X400 מטרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הגברים של הפועל חולון ובנות מכבי חיפה כרמל זכו הערב באליפות ישראל בריצת השליחים 4X400 מטרים

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


לאחר צאת השבת התקיימה בהדר יוסף אליפות ישראל בריצת שליחים 4X400 מטרים. תחילת התחרו הבנות כשאת הרצות הפותחות בכל קבוצה הובילה מלכה חמידולין ממכבי חיפה. האחיות לוקשין, דריה שרצה שנייה וסאשה שלישית פתחו פער על יתר הקבוצות.

אחרי העברת המקל האחרונה מסאשה לוקשין לנרי גטריידה, שרצה זמן מה קודם את ריצת ה-1500 מטרים בליגת ניו באלאנס, ההפרש בין מכבי חיפה למכבי ראשל"צ היה ברור. אולם אולגה דוגדקו-ברונשטיין, שהשתתפה במסגרת הליגה בשלוש תחרויות, סגרה את הפער על גטריידה עם ספרינט מרשים. 100

מטרים לסיום, דוגדקו-ברונשטיין ממש נשפה בעורפה של גטריידה, שלא ויתרה ניצלה את העובדה את הפתיחה הרצחנית של הראשל"צית ולא ויתרה לה עד הניצחון.

גטריידה העניקה לחיפה את התואר השני ברציפות בריצה זו עם 4:06.19 דקות. תוצאה טובה ב- 5 מאיות השנייה מזו של מכבי ראשל"צ עבורה פתחו כריסטינה וניושבה, סווטלנה גנזדילוב ושירה מנגן. הפועל חולון עם אלינה דרוזדוב, ליאת ענו, אלין וינוגרצקי ודניאל דגן זכו במדליית הארד עם 4:19.02 דקות.


הפועל חולון-אלופת ישראל בריצת שליחים 4X400
יושב למטה חי כהן, יושבים על הדוכן (מימין לשמאל) עמית כהן, יורי פלס ואיליה אליגולשווילי.
צילום: עופר ביידה


גם רביעיית הרצים של הפועל חולון שיחזרו את הישגם מהשנה שעברה. להבדיל מתחרות הנשים, אצל הגברים הניצחון הובטח כמעט סופית כבר אחרי סיום הקטע של איליה אליגולשווילי שרץ שני עבור חולון, אחרי שעמית כהן כבר הוביל את אגודתו ליתרון. חי כהן ויורי פלס רצו מצוין והעניקו לחולון את הזהב עם 3:18.20 דקות.

תימור קולייב, יורי שפסאי, איתי שמיר ובצלאל מזרחי העניקו לעירוני ירושלים את מדליית הכסף עם 3:25.53 דקות. רביעיית מכבי חיפה דווקא פתחה חלש כשאמיר חמידולין שפתח ועראם מג'אד שרץ שני העביר את המקל לפלורנץ גרמן במקום השישי והפרש ניכר מהקבוצות שרצו לפניהם. גרמן צמצם את הפער משמעותית והעביר את המקל לגרישה מיכאלוב שבריצה מעולה עקף בזה אחר זה שלושה רצים והעניק לקבוצתו את הארד עם 3:26.74 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג