הערב של צביקה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



40 הנוכחים והנוכחות שהסבו במסעדת ספגטים אי-שם באזור התעשיה הצפוני של קיסריה השתתפו בתחרויות IRONMAN ב-5 יבשות. אתמול (ה') הם כיבדו את צביקה פישמן – תופעת טבע עולמית – איש ברזל אמיתי, בנוכחותם.

אי אפשר היה להתעלם מקבוצת האנשים הגדולה אשר התמקמה בתוך המסעדה לאורך 4 השולחנות הארוכים שהוקצו במיוחד בשבילם. כל מה שדיברו שם נע סביב סיבובים לדקה, תחרויות, פציעות, מותגי על, תוספי תזונה ודופק (במנוחה ובמאמץ). על מסך ענק הוקרנו כל הערב סרטים מאיירונמן ניס וגרמניה – 2 מבין 3 התחרויות האחרונות בהן השתתף כוכב הערב. בלט בחסרונו הסרט מאיירונמן אנגליה אותה התחרות אשר העניקה לפישמן את הסלוט המיוחל לאליפות העולם בהוואי בעוד מעט יותר משבועיים.

לאחר שהתאספו כל המוזמנים, חלקם בחולצות כפתורים וחלקם, איך לא, בחולצות מהתחרויות השונות בהן השתתפו, בירך פישמן את אורחיו והזים את השמועות אודות הספונסר החדש מדרום מערב המדינה. מייד אח"כ נגשו כולם לארוחת פסטה משובחת והמשיכו בדיונים בנושאים הרלוונטים.

דרישות הקדם לערב המיוחד דרשו השתתפות אחת לפחות בתחרות איירונמן אחת בכל מקום על פני הגלובוס ואכן רוב המשתתפים עמדו בתנאי הסף התובעני בינהם שלוש עלמות החן – אורית בר (ברזיל), הדס יעקבי (דרום אפריקה) ודלית שיף (אוסטריה וצרפת).

צעיר המשתתפים הנוכחים היה בן 24 (משוגע) וזקן המשתתפים חצה את גיל ה-50 (גם משוגע) בקיצור היה זה ערב של משוגעים אשר חרגו ממנהגם – רובם הלכו לישון באיחור של שעתיים.

פישמן שבפרק זמן קצר (חודשים ספורים) השתתף ב-3 תחרויות איש ברזל באירופה, השיג את כרטיס הכניסה המיוחל לאליפות העולם. מאז שחזר ארצה הספיק לעבור ניתוח בברך ("הניתוח היה מצוין, הספקתי לנוח").
רק בשבת הקרובה יוחלט האם נוסע הזוג פישמן לגן העדן בהוואי אבל פישמן, בטוח בעצמו משדר עסקים כרגיל. את הערב היום הבטיח להפוך למסורת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג