הסבב האירופי במים פתוחים: אוליבייה ניצח בברצלונה; סנזולו זכה בסבב

הכוכב הצרפתי, שניצח באילת, חזר לשחות לאחר שלושה חודשי השעיה. ליה בוי הגרמניה ניצחה במשחה הנשים. בטינה פביאן ההונגריה סיימה שניה, מיקום שהספיק לה לזכות בסבב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הסבב האירופי במים פתוחים. צילום: טוויטר

הסבב האירופי במים פתוחים הגיע היום (שבת) לסיומו, עם הסבב השישי והאחרון בברצלונה. מארק-אנטואן אוליבייה, שניצח בסבב הראשון באילת, חזר מהשעייה וניצח במשחה ל-10 קילומטרים. מי שזכה בתואר הסבב הוא מריו סנזולו.

לכתבות נוספות בנושא:
רודיטי ופביאן אלופי ישראל ב-10 ק"מ
המדליסט האולימפי הצרפתי התפרץ על מאמן והושעה

אוליבייה, שהושעה ביוני על ידי התאחדות השחייה הצרפתית בשל התנהגות לא הולמת, ניצח בזמן של 1:52:52.8, והקדים את סנזולו. האיטלקי, שהגיע רק חמישי באילת, סיים שני בברצלונה בזמן של 1:52:54.6, כשהוא מקדים בשלוש מאיות את מרצ'לו גווידי, השני בדירוג הכללי בסבב.

בקרב הנשים היה קרב צמוד יותר על התואר. ליה בוי הגרמניה ניצחה היום בזמן של 2:00:40.8, והקדימה בשניה את בטינה פביאן. המקום השני הספיק להונגריה לזכות בסבב, לאחר שפגרה בתחילת היום ב-50 נקודות בלבד אחרי אריאנה ברידי האיטלקיה, שסיימה רק רביעית.

ליה בוי. צילום:: טוויטר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג