הנשים של קונה

באליפות העולם הקודמת, סיפרנו על מתחרה שאין לה יריבות ושהיא תקח את האליפות בעיניים עצומות. כך העניינים התגלגלו, ומאז היא ניצחה כמעט כל תחרות בה לקחה חלק ובהפרש ניכר על המתחרות האחרות. אלכס וולפסון מחפש מתחרה לכריסי וולינגטון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


באליפות העולם הקודמת, סיפרנו על מתחרה שאין לה יריבות ושהיא תקח את האליפות בעיניים עצומות. כך העניינים התגלגלו, ומאז היא ניצחה כמעט כל תחרות בה לקחה חלק ובהפרש ניכר על המתחרות האחרות. אלכס וולפסון מחפש מתחרה לכריסי וולינגטון

מאת:אלכס וולפסון


מה אוכל לומר? דרוש מטורף אמיתי כדי להמר נגד הסיכויים של כריסי וולינגטון לזכות בשלישית בתואר אלופת העולם באיש ברזל. השנה כריסי הגיעה לשיאים חדשים והצליחה לנפץ שיא ארוך שנים בין הנשים וקבעה זמן לא הגיוני של 8:31:59 ברות', כולל רכיבה שוברת שיאים של 4:40 על מסלול האופניים המהיר של רות'.


וולינגטון מחפשת מתחרות / צילום: ויקיפדיה

דיווחנו לפני כמה חודשים שכריסי עזבה את TEAM TBB ואת מאמנה ברט סוטון (Bret Sutton ) וכך גם את מאמנה אחרי זה סימון לסינג (Simon Lessing), כך שהיא מגיעה להוואי מאומנת בכוחות עצמה. כבר הכרנו בעובדה שדרוש הרבה יותר מפנצ'ר באופניים כדי לעצור אותה, שאר המתחרות חוששות ממנה וידעות שאין להן שום סיכוי נגדה, הרבה מאד דברים יצטרכו לקרות כדי שהתחרות גם השנה לא תהיה על המקום השני, אבל מצד שני התחרות בהוואי ידועה בהפתעות ובדברים לא צפויים רבים היכולים לקרות.

החוששות

רבקה קית'
מתאמנת אצל אותו המאמן המפורסם (Bret Sutton) שכריסי התאמנה אצלו ומגיעה בזמן האחרון לתוצאות נפלאות שביניהן ריצת מרתון של 2:55 באותה תחרות בה כריסי הצליחה לשבור את שיא הנשים ברות', 2 דקות יותר טוב מכריסי ומאז לא מפסיקה להראות שיפור, אם תצליח להחזיק פער סביר באופניים סיכוייה לסיים בזמן מכובד מכריסי קיימים.

יאוונה ואן ולקרן
הגרמניה החזקה שמוכרת כאחת מרוכבות האופניים היותר חזקות בספורט. סיימה לפני שנה במקום השני. טענה שעבדה חזק מדי באופניים ולכן התקשתה מאד בלסיים את הריצה, כפי הנראה השנה, יאוונה מגיעה עם פחות תוצאות משנה שעברה ופחות תחרויות שלקחה בהם חלק, אך הדבר יכול גם לעזור לה בכך שתגיע פחות תשושה משאר המתחרות לתחרות החשובה מכולן. ליאוונה יש את הפוטנציאל לרדת את 3 השעות בריצה למרות שאני מתקשה להאמין שתוכל לעשות זאת השנה, לעומת זאת, מקטע האופניים הכי מהיר יהיה כנראה שלה.

סנדרה וולנהורסט
לאחרונה הצליחה לרסק את גבול 9 השעות באירונמן גרמניה ולנצח במספר רב של תחרויות לחצי המרחק. בגיל 37, היא נחשבת בגדר גבולי לאשה מקצוענית בתחום, לכן תרצה לנתב את כל המאמצים כדי להתקרב לפודיום.

מרינה קרפר'ה
בלב שלם אני יכול להגדיר אותה כאנדי פוטס של הנשים. לעולם לא התחרתה בתחרות אירונמן מלא אבל הצליחה כבר לזכות בתואר אלופת 70.3 (חצי איש ברזל) ועברה עליה שנה נפלאה. בעוד כמה שנים תהווה את האיום המושלם לכריסי אבל כרגע המקום הכי רחוק שאני צופה שהיא מסוגלת להגיע אליו הוא המקום השני, ורק אם הכל יתפקד כמו שעון, מה שכמעט ולא קורה באירונמן הוואי.

הגו'קר (ית)
בתפקיד הגו'קר בנשים – נטשה באודמן האחת והיחידה, את מיקומה לא אנסה אפילו לחזות, בעברה הייתה אלופת הוואי 6 פעמים ברצף, ובידה כרטיס של הנוסע המתמיד לתחרות באי. ההתרסקות של נטשה במסלול האופניים ב- 2007 היא בלתי נשכחת, עם התאוששות איטית שבמהלכה השתתפה בתחרות אך נאלצה לפרוש. היא חוזרת כשהיא בת 41, בכושר טוב ומצליחה אף לנצח תחרויות חצי איש ברזל. היא מפגינה כושר ריצה ואופניים כמו בימים הטובים. ביום טוב של היא יכולה לסיים בשלשה הראשונה, ביום אחר עלולה אף לא לסיים. משום מה השנה יש לי ההרגשה שנטשה מכינה לנו הפתעה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג