המכביה 2013 יוצאת לדרך באירוע ראווה גדול ומרהיב

שנת המכביה נפתחת - מעל- 60 אופנועני הארלי דוידסון ירכבו מכפר המכביה לצעדת ירושלים עם דגלי 60 המדינות שישתתפו במכביה 2013. המסע יתקיים בחול המועד סוכות, 4 באוקטובר 2012, החל משעה 13:45 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שנת המכביה נפתחת – מעל- 60 אופנועני הארלי דוידסון ירכבו מכפר המכביה לצעדת ירושלים עם דגלי 60 המדינות שישתתפו במכביה 2013. המסע יתקיים בחול המועד סוכות, 4 באוקטובר 2012, החל משעה 13:45 

מאת:מערכת שוונג

מסע האופנוענים ישחזר את המסע ההיסטורי של רוכבי האופנוענים מלפני 80 שנה שעברו בין הקהילות היהודיות באירופה כדי להפיץ את הבשורה שעומדת להתקיים המכביה הראשונה ליהודים.



המכביה 2013 פותחת את אירועי שנת המכביה ועושה זאת באירוע ראווה גדול ומרהיב בחול המועד סוכות, ביום צעדת ירושלים. כ- 60 אופנועני הארלי דוידסון יצאו מכפר המכביה ברמת-גן כשהם נושאים עימם את דגלי כל המדינות שישתתפו במכביה 2013 וייסעו לירושלים לפתוח את המצעד החגיגי שיתקיים במרכז העיר. 

מסע האופנוענים ישחזר את המסע ההיסטורי של רוכבי האופנוענים מלפני 80 שנה שעברו בין הקהילות היהודיות באירופה כדי להפיץ את הבשורה שעומדת להתקיים המכביה הראשונה ליהודים.
האופנוענים יצאו מכפר המכביה ויגיעו לירושלים דרך כביש 1.



המסע יתקיים ביום חמישי, 4 באוקטובר 2012, החל משעה 13:45.

בנוסף,  המכביה תקיים  פעילויות ספורטיביות בהפנינג הענק שייערך בגן סאקר במהלך כל היום.



אמיר פלד, יו"ר המכביה, אומר: "אני גאים לפתוח את שנת המכביה באירוע ססגוני בירושלים, בה ייערך טקס הפתיחה של המכביה ה- 19 בתאריך 18 ביולי 2013. במהלך השנה נפתיע עם שלל אירועים ופעילויות שטרם נראו במטרה לחבר את הישראלים למכביה. מדובר באירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם והשנה ישתתפו במכביה מספר שיא של למעלה מ- 8,000 ספורטאים מהארץ והעולם".   



אודות המכביה:
המכביה היא תחרות ספורט רב-ענפית המתקיימת מדי ארבע שנים בישראל בהשתתפות ספורטאים יהודים מכל העולם. ב- 18 ביולי 2013 תתקיים המכביה ה- 19 שתהיה הגדולה ביותר, בהשתתפות כ- 8,000 ספורטאים צעירים מ- 64 מדינות שיגיעו לישראל להתחרות, להכיר ולהיפגש.
המכביה נחשבת לאירוע הספורט הבינלאומי השלישי בגודלו בעולם, אחרי האולימפיאדה ומשחקי האוניברסיאדה. טקס פתיחת המכביה 2013 יתקיים לראשונה בירושלים והתחרויות יערכו בכל רחבי הארץ. ביולי 2013 מתחברים למכביה.  


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג