המוביל הארצי

פינת מעקב ספורטאי העילית של שוונגהמוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


פינת מעקב ספורטאי העילית של שוונג

המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע

מאת:אילן גולדמן

ענבר רונן – אופני הרים

ענבר רונן: אלופת ישראל באופני הרים

בסוף השבוע האחרון, ענבר רונן סיימה במקום ה-10 את אליפות אירופה במרתון אופני הרים. ענבר יצאה לתחרות בצנעה ובשקט, מתחת לאור הזרקורים ובשבילה הייתה זו תחרות המרתון הרים הראשונה, מחוץ לגבולות המדינה. התחרות התקיימה בעיר קליינזל שבאוסטריה. הרוכבים בקטגורית העילית רכבו מסלול של 100 ק"מ, בו 3000 מטר טיפוס שעבר בין כפרים מקומיים , סינגלים ודרכי ארבע על ארבע. על אף מזג האויר הנוח ששרר בשבוע ההכנה, במירוץ עצמו ירד גשם, שהפך את המסלול לבוצי ולמירוץ זינקו 24 רוכבות. "הכול התחבר לי, למרות שאירעו נפילות בפלוטון, הצלחתי להישאר ממוקדת ונחושה גם אחרי שנפתחו הפערים. זה דרש ללחוץ חזק ולהראות מי החזקה ביותר", סיפרה רונן לאחר התחרות. בצד הטכני, היה זה גלי רונן אשר עמד לצידה של ענבר, וסייע לה בכיבוש אחת מהפסגות הגבוהות ביותר שנראו בענף האופניים הישראלי. שאפו לענבר!!!


גיא סבו – ריצת ניווט

גיא סבו: רץ ניווט מוביל

צילום:גיא סבו
בתחילת החודש, גיא סבו השתתף במחנה אימונים בצרפת לקראת אליפות העולם, ולקח חלק בתחרות סבב גביע עולמי, כהכנה לקראת אליפות עולם לבוגרים שתערך באוגוסט בפולין. משם המשיך גיא לפינלנד והשתתף באליפות פינלנד בספרינט, בה סיים במקום ה-25 לגילאי הנוער. גיא מספר כי כעת הוא מתחרה בתחרויות מקומיות תחת המועדון הפיני, כאשר כל האימונים מתרכזים בהכנה לאליפות העולם בניווט שליחים, ה- Jukola. בדרך כלל, כ- 1500 קבוצות לוקחות חלק במירוץ השליחים, ובכל קבוצה יש 7 נווטים. כל נווט עושה מקטע שנע 8.5 -16 ק"מ וגיא ירוץ את המקטע האחרון, באורך של 16 ק"מ. "כרגע אני מתאמן כספורטאי מקצועי לכל דבר, אוכל ישן ומתאמן, כאשר בראשי רק אליפות העולם שתתקיים בפולין ביולי. רוב האימונים שלי משבוע הבא יוקדשו לריצה ופחות לניווט, כדי לחדד את המהירות", מסר לנו גיא הישר מפינלנד. 
דנה לוין – ריצה

דנה לוין: אלופת ישראל ל-3000 מטרים נוער

דנה לוין, קבעה את תוצאת השנה בישראל בריצת 3000 מטרים, עם 10:14.62 במסגרת אליפות ישראל לנוער וקדטים אשר נערכה השבוע. דנה, המשתייכת לאגודת אתלטי אורן השרון אמנם קבעה הישג המהווה את תוצאת השנה בארץ, אך תוצאה זו איטית ב-1.49 שנ' משיאה האישי. עבור לוין היה זה הניצחון השני באליפות. 

עומר אלמוג – ריצה

עומר אלמוג (מרכז התמונה): אלוף ישראל בריצות שדה קדטים
צילום: שוונג

ועוד מאליפות הנוער והקדטים:
 הרץ הצעיר עומר אלמוג, אלוף ישראל לריצות שדה- קדטים (אגודת מכבי תל אביב) ובנו של רץ המרתון אמיתי אלמוג, זכה במקום הראשון בריצה ל-800 מטרים עם זמן של 2:01.37 דקות. הבחור הצעיר כנראה לא הסתפק בתואר ל-800 מטרים וזינק גם למקצה 3000 המטרים חצי שעה לאחר מכן. נחשו מה, גם אותו הוא ניצח כשהוא קובע זמן של 9:02.04 דקות. עוד פיסת מידע חשובה: יום לפני הזכיות במקצי ה-800 וה-3000 אלמוג ניצח את המקצה ל-1500 מטרים. כיום השיא הישראלי לקדטים מתחת לגיל 18 למרחק 800 מטר שייך כיום ליעקוב אליהו מעמק חפר, אשר קבע בשנה שעברה זמן של 1:53.28 דקות.  השיא ב-3000 מטרים לקדטים הוא של אינדלאו טקלה מעמותת הצבי, אשר עצר את השעון בשנת 2008 על זמן של 8:31.84 דקות.

מאור סגד – ריצת משוכות

מאור סגד: אלוף ישראל הטרי בריצת 110 מטר משוכות נוער
צילום: עופר ביידה

מאור סגד,אתלט צעיר ומוכשר המשתייך לאגודת בני הנגב, ניצח את אליפות ישראל בריצת 110 משוכות עם בזמן של 14.76 שנ' וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער שתתקיים בחודש הבא באסטוניה. סגד הגשים חלום קטן כשקבע את הקריטריון לאליפות הנוער שתיערך בחודש הבא בטאלין, בירת המדינה. סגד גם שיפר את שיאו האישי ב-26 מאיות. דרמה קטנה נרשמה בתחרות, כאשר סגד חשב כי לא הצליח להשיג את הקריטריון. בסופו של דבר התברר כי סגד הקדים את זמן הקריטריון ב-4 מאיות וכולם נשמו לרווחה. 
פאני בייסרון ורון דרמון – טריאתלון

פאני בייסרון ורון דרמון – אלופי הנוער בטריאתלון
צילום:קים דרמון

ביום ראשון האחרון, זינקו רון דרמון ופאני בייסרון לתחרות במסגרת סבב האיגוד העולמי  (ITU), במרחק ספרינט לעילית בוגרים בסרמונה, איטליה. רון סיים במקום ה- 7 בתוצאה של 55:44 דקות.פאני בייסרון סיימה במקום ה- 23 בתוצאה של 1:05:35 שעה. 

אז אם גם אתם ספורטאים בכירים, ורוצים לקחת חלק בפינה, כתבו לנו: [email protected] וגם אתם תהיו חלק "מהמוביל הארצי."






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג