המוביל הארצי

מעקב ספורטאי העילית של שוונג המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מעקב ספורטאי העילית של שוונג

המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע

מאת:אילן גולדמן

יוחאי הלוי – קפיצה משולשת
יוחאי הלוי – אלוף ישראל בקפיצה משולשת
צילום: עופר ביידה

אלוף ישראל בקפיצה המשולשת, קבע את תוצאת השנה בתחרות במונטרי צרפת כשקפץ ל-16.52 מ'. יוחאי אשר מבצע את ההכנות לאליפות ישראל ולתחרויות בינלאומיות נוספות, סיים במקום החמישי. תוצאה זו היא הרביעית בטיבה ברקורד של הלוי. בכך הלוי מאותת על יכולותיו לקראת אליפות ישראל שתיערך בחודש הבא. הלוי ימשיך ויתחרה ביום שישי בטורינו שבאיטליה.

טל בן ארצי – קרב שבע

טל בן ארצי – אלופת ישראל בקרב רב
צילום: טל בן ארצי

טל בן ארצי, אתלטית קרב-ה 7 מחיפה, קבעה 1.75 מטר בקפיצה לגובה ושיפרה את שיאה האישי ב-3 ס"מ. בן ארצי הייתה קרובה מאוד לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה לנערות בקפיצה לגובה והבטיחה כי תמשיך לנסות בתחרויות הבאות.


מוגס טסמה – ריצה
מוגס טסמה בדרך לשיא שלא אושר
מוגס טסמה – אלוף ישראל במירוצי שדה ו-10,000 מטר
צילום:עופר ביידה

בתחרות גביע אירופה ב-10,000 מטרים שהתקיימה באצטדיון ביסלט שבאוסלו, סיים מוגס במקום ה-13 (מתוך 30 מתחרים במקצה המהיר, מתוכם 11 לא סיימו) בזמן של 29:08.71 דקות במה שנראה כריצה שהתפתחה בצורה טקטית, שכן המנצח, יוסף אל-קליאל מפורטוגל קבע 28:20.03 דקות.

שלומי חיימי – אופני הרים
שלומי חיימי – סגן אלוף ישראל באופני הרים
צילום:שלומי חיימי

בשבוע שעבר סיים שלומי חיימי את החלק הראשון של עונתו עם שני מרוצי גביע העולם שסגרו את הפרק. שלומי מדווח בינתיים, כי חזר לשגרה בשוויץ, אחרי מספר שבועות מאומצים פיזית ומנטלית. בסוף השבוע שלומי כבר הספיק להתחרות בסבב השוויצרי מול 50 רוכבי עילית רעבים. שלומי פתח את התחרות כשהוא מוביל מלפנים למרות נוכחותם של כמה רוכבים "קשוחים" מהזירה המקומית. העייפות המצטברת והזינוק האגרסיבי הכריעו את חיימי לבסוף, והוא סיים במקום ה-20. בסוף השבוע הקרוב תנחת נבחרת ישראל לנוער בשוויץ וחיימי יצטרף לחברי הנבחרת בתחרות מקומית.

דן אלתרמן – טריאתלון
דן אלתרמן - טריאתלון רשלצ
דן אלתרמן – אלוף ישראל בטריאתלון\
צילום:יוסי רובננקו

בשבת שעברה זינק מיודעינו דן אלתרמן לתחרות סבב אליפות העולם במדריד ספרד. את התחרות ניצח באופן לא מפתיע אליסטייר בראונלי הבריטי. דן סיים במקום ה- 50 המכובד עם זמן של 1:56 שעה. עושה רושם כי דן איבד את מרבית הזמן למנצח בקטע הריצה, אותו צלח בזמן של 33:45 דקות.

נועם פישמן – טריאתלון

נועם פישמן – טריאתלטית מובילה בקרב הנשים הצעירות
צילום:נועם פישמן

נועם פישמן ניצחה ביום שבת האחרון את מקצה המיני ספרינט נשים 14-15 במסגרת טריאתלון אקסלנס ת"א. פישמן סיימה את מקצה המיני ספרינט במקום ה-4 כללי כשהיא מקדימה זכרים רבים וטובים.  נועם היא לא אחרת מאשר ביתו של צביקה פישמן האגדי, מאמן וספורטאי מוביל בעבר ובהווה. 

אז אם גם אתם ספורטאים בכירים, ורוצים לראות עצמכם בפינה בשבוע הבא, כתבו לנו: [email protected] וגם אתם תהיו חלק "מהמוביל הארצי."

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג