המוביל הארצי

מעקב ספורטאי העילית של שוונג המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מעקב ספורטאי העילית של שוונג
המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע

מאת:אילן גולדמן

דן אלתרמן – טריאתלון

דן אלתרמן - טריאתלון רשלצ
דן אלתרמן אלוף ישראל בטריאתלון
צילום: יוסי רובננקו

אלוף ישראל בטריאתלון, דן אלתרמן, יעמוד בסוף השבוע הקרוב על קו הזינוק בעיר מדריד לסבב אליפות העולם בטריאתלון. דן כמובן ייעדר מטריאתלון התל-אביבי שנערך במקביל. דן אלתרמן יזנק במדריד כאשר מטרותיו העיקריות הן: השגת ניקוד נוסף לקראת המשחקים האולימפיים ושיפור המיקום בדירוג העולמי. דן כיום מדורג במקום ה-45 בסימולציה. בין הגברים שיזנקו מול דן במדריד ניתן יהיה למצוא אושיות ענף כגון: חבייר גומז הספרדי ואליסטייר בראונלי. 
יונתן מלכא – טריאתלון

יונתן מלכא – מנצח טריאתלון ת"א 2010

ביום שלישי האחרון זינק טריאתלט העילית למירוץ חיפה וסיים במקום ה-7 כללי עם זמן של 33:36 אותו הוא מחשיב "כלא רע במסלול עם עליות אגרסיביות." יונתן מספר כי הדבר אשר היה לו נעים מכל באירוע הוא לראות את כל המשפחות והאנשים שיצאו למרפסות ולמסלול, עודדו ועשו שמח. "שאפו ענקי לעריית חיפה שלקחה את המירוץ ברצינות המגיעה לו, מרגישים תחושה של שינוי בצפון," הודה הטריאתלט הצעיר למארגנים בסופו של המירוץ.


שלומי חיימי – אופני הרים

שלומי חיימי – סגן אלוף ישראל באופני הרים

בסוף השבוע האחרון השתתף שלומי בגביע העולם באופנבורג, גרמניה. התחרות באופנבורג הינה השלישית בסבב גביעי העולם. כמות הקהל  ואופן ההפקה במסלול הגרמני, ממתגים את התחרות בין התחרויות הגדולות בסבב. אחרי שסיים במקום ה-19 לפני כשבועיים באנגליה הגיע שלומי רעב לגרמניה. את ההכנות למירוץ ערך שלומי באזורים ההרריים של גרמניה כשהוא מתאכסן אצל מאמנו. 
על קו הזינוק עמדו עם שלומי כ-120 רוכבים בני גילו כששלומי מקבל את המיקום ה-30 בהתאם לדירוגו. שלומי פתח את המירוץ כשהוא במקום ה-40 ל-50 אך הצליח לצמצם את הפער על שאר הרוכבים. לבסוף סיים שלומי במקום ה-30 וזאת כשהוא מתמודד עם תקלה שמנעה ממנו נוזלים נחוצים.הרוכב מדווח כי באמצע יולי הוא יחזור לישראל בכדי להתמודד באליפות ישראל.
דניאל פרנקל – קפיצה לגובה

דניאל פרנקל
צילום: עופר ביידה

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל קבעה את תוצאת השנה שלה בהולנד, כשעברה 1.88 מ' ושיפרה ב-2 ס"מ את הישגה הטוב ביותר לשנה זו. פרנקל עשתה זאת שלושה ימים לאחר השתתפותה בתחרות ליגת היהלום ברומא. לבסוף, סיימה פרנקל את התחרות בהולנד במקום ה-4. זאת אחרי שניסתה לעבור 1.91 מ'.  "הייתה לי תחרות סבירה. העונה מתחילה והמלאכה מרובה," סיכמה האתלטית בת ה-23 לאחר התחרות.


מיגל אטיאס – ריצה

מיגל אטיאס – אלופה ישראל 3000 מ' מכשולים

מיגל אטיאס השתתפה בתחרות סבב גביע אירופה למועדונים שנערכה בסרביה. אטיאס אשר ייצגה את מועדון מכבי ראשל"צ סיימה את ריצת 3000 מטר מכשולים במקום ה-2 עם זמן של 10:52 דקות.
וובה בריהון – ריצה

 

וובה בריהון (שמאל)- ניצח את מירוץ חיפה

ביום שלישי בערב ניצח וובה בריהון את אחד מהמירוצים הקשים ביותר בארץ- מירוץ חיפה. וובה טיפס וירד את הכרמל בזמן של 31:17 דקות כשהוא מקדים את אסרט ממו ודמסו זגיה.



אילן גולדמן - שוונגאילן גולדמן
עורך משנה אתר שוונג, אלוף ישראל לשעבר באופני כביש וכיום רץ תחרותי

כל הכתבות של אילן גולדמן במדור- מזרח תיכון חדש




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג