המוביל הארצי

פינת מעקב ספורטאי העילית  המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


פינת מעקב ספורטאי העילית 

המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע

מאת:אילן גולדמן

גיא סבו – ריצת ניווט


גיא סבו: מבכירי רצי הניווט בארץ

אצל גיא סבו הכל כבר מוכן לקראת אירופהביום חמישי ימריא גיא למחנה אימונים של נבחרת ישראל לבוגרים בצרפת, לקראת אליפות העולם לבוגרים שתערך באוגוסט, שם ישתתף בתחרות למרחק בינוני ומרחק ארוך, ביחד עם טובי הנווטים בעולם לבוגרים.

משם ימשיך גיא לפינלנד על מנת להתאמן בצורה מקצוענית עם המועדון הפיני Koovee, וישתתף באליפות פינלנד בספרינט ובאליפות העולם למועדונים בשליחים- Jukola. "אהיה בפינלנד במשך 3 שבועות וחצי בתנאים של מחנה אימונים אינטנסיביים, על מנת להיות מוכן בתחילת חודש יולי לאליפות העולם בפולין עד גיל 20," סיפר הנווט הצעיר. "פינלנד היא האן.בי.איי של עולם הניווט."



שחר שגיב – טריאתלון



שחר שגיב

ביום שבת האחרון, ניצח שחר שגיב את מקצה הספרינט נוער בטריאתלון ראשון לציון. הניצחון של שחר בא לאחר מקום שני בטריאתלון עמק הירדן בתחילת החודש. שחר תלמיד פנימיית ווינגייט מקווה כי הניקוד אותו צבר בשתי התחרויות יתאפשר לו לייצג את המדינה בתחרויות הבינלאומיות בהמשך העונה.



מעיין פורמן – אתלטיקה

מעיין פורמן
צילום: עופר ביידה

בתחרות ההזמנה של אגודת הפועל אתלטי אורן השרון ביום שני, השוותה מעין פורמן, קופצת הגובה מחיפה את תוצאת השנה שלה, כאשר עברה 1.85 מ'. מעין לא חשבה בכלל להתחרות בתחרות ההזמנה אולם מאמנה, אלברט פונגין התעקש שהיא תתחרה לבדה, ללא סיועו מקרוב. 
פורמן הייתה מרוצה בסיום התחרות ואמרה: "יחסית לתקופת עומס אני מאוד מרוצה עם 1.85, במיוחד שעשיתי את זה גם בניסיון ראשון. ברור לי שהגוף שלי מסוגל 1.90 וזה יגיע בקרוב מאוד, אבל המטרה הגדולה היא קריטריון אולימפי – 1.95 ורק כשאקבע את התוצאה הזו אוכל להגיד שמשימתי העכשווית הושלמה ולעבור להתכונן לדבר האמיתי".
יורי פלס – אתלטיקה


יורי פלס: קבע את הישג השנה

יורי פלס מהפועל חולון קבע ביום שני זמן של 14.81 שנ' בריצת 110 מ' משוכות, תוצאה המהווה את הישג השנה הישראלי במקצוע זה. פלס ניצח גם בריצת ה-400 מ' בזמן של 50.38 שנ'.


שלומי חיימי – אופני הרים


שלומי חיימי: אלוף אופני הרים

ביום ראשון האחרון, השתתף שלומי בתחרות סבב גביע העולם הראשונה עבורו לעונה זו. התחרות התקיימה בעיר בשם דאלבי פורסט (Dalby Forest) ושלומי מספר: "המסלול פשוט נהדר, אחד הטובים שחוויתי עד היום." חיימי זינק למירוץ יחד עם עוד 85 רוכבים מהטובים בעולם לקטגורית "מתחת 23."  וסיים במקום ה- 19, 3:50 דקות לאחר המנצח.

ביום שבת הקרוב, 28.05, יתקיים גביע העולם באופנבורג (Offenburg), גרמניה בו ישתתף שלומי. הרוכב יעביר את הימים הקרובים בנסיעות, התאוששות והכנה מנטאלית. חיימי מקווה לסיים את התחרות בין עשרת הראשונים.
 גואדה אגזה (אגש) – ריצה

אגש: מקום 3 אליפות ישראל 10,000 מטרים

ביום רביעי האחרון, יצא אגש למחנה אימונים באתיופיה, על מנת להתכונן, ולשפר את הכושר, לקראת אליפות ישראל ב- 5000 מטרים שתערך בהמשך השנה. הרץ הצעיר מקווה להמשיך ולשפר את הישגיו האישיים. רק לא מזמן שבר אגש את שיאו האישי ב- 10,000 מטרים כשקבע תוצאה של 30:34 דקות באליפות ישראל. 

במסגרת מחזור ג' של ליגת ניו-באלנס שבר אגש גם את שיאו האישי ל -5000 מטרים, כשקבע זמן של 14:44 דקות וסיים רביעי. בכך שיפר את שיאו האישי ביותר מ-15 שניות. 

ממו אסרט – ריצה

ממו אסרט: אלוף ישראל ב- 15 ק"מ

בסוף השבוע שעבר, השתתף ממו אסרט במרוץ הר לעמק. אסרט רץ כחלק משישייה שכולה נשים, ועשה זאת "לכיף" כפי שסיפר. זה לא מנע ממנו להגיע למירוץ האביב של טירת הכרמל (5 ק"מ) ביום ראשון האחרון, שם שעט ממו על עבר הניצחון.

ממו מגיע למירוץ כל שנה והמאבק על הניצחון מתנהל בשנים האחרונות בינו לבין אגש. אך כאמור הפעם היה זה תורו של אסרט שכבר מתחילת המירוץ החל לשנות את הקצב תכופות ובכך להקשות על יריביו, שנשרו אחד אחרי השני.  

אז אם גם אתם ספורטאים בכירים, ורוצים לקחת חלק בפינה, כתבו לנו: [email protected] וגם אתם תהיו חלק "מהמוביל הארצי."


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג