המוביל הארצי – מעקב ספורטאי עילית ישראלים

המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג המדווחת על הספורטאים הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע

מאת:אילן גולדמן

יונתן מלכא – טריאתלון

(צילום: באדיבות יונתן מלכא)

יונתן מלכא השתתף בתחילת השבוע בסבב אירופה בטריאתלון שנערך בספרד. מלכא אשר לאחרונה הקים את קבוצת הספורט והכושר Reaction, נסע לאחר תקופה עמוסה פה בארץ, וסיים במקום ה-46. ראוי לציין כי זמן התחרות שלו היה 1:54.52 שעות, זמן מעולה כשלעצמו. יונתן ישוב לארץ בימים הקרובים וימשיך באימונים לקראת התחרויות הקרובות בארץ וברחבי תבל. 

גיא גבאי – אופני כביש

(גיא גבאי – צילום: עדן גבאי)

גיא גבאי, אלוף ישראל לנוער ורוכב בהחלט מוכשר ממועדון האופניים גליל עליון, הצליח להביא עצמו לניצחון (במקצה הנוער) באחד המירוצים בו לקח חלק במהלך מחנה אימונים בצרפת. גבאי סיים במקום השמיני כללי בין המשתתפים. גיא, קיבוצניק משדה נחמיה נבחר לפני מספר שבועות להיות ספורטאי השבוע שלנו ואתם מוזמנים ללמוד עליו קצת יותר.

מיכאל דימיטרייב – שחייה מים פתוחים

(מיכאל דימיטרייב – צילום: באדיבות מיכאל דימיטרייב)

מיכאל דימיטרייב, שחיין המים פתוחים הבכיר בישראל, ואחד מהשחיינים הבולטים בזירה הבינלאומית, לקח חלק באליפות ישראל בשחייה המתקיימת במהלך כל השבוע במכון ווינגייט. דימיטרייב השתתף במקצה ל-800 מטרים אותו ניצח בזמן של 8:15.65 דקות. תוצאתו של מיכאל (שאינו מתמחה כיום במרחקים אלו) רחוקה מהשיא הישראלי ורחוקה שנות אור מהרמה העולמית במרחק. רק לפני שבועיים סון יאנג, השחיין הסיני הארוך אשר ניצח את מקצה זה באליפות העולם האחרונה, עצר את השעון בשנחאי על 7:38 דקות. כדי ללמוד עוד על מיכאל ופועלו, אתם מוזמנים להיכנס לראיון שערכנו איתו.
הלן וולפסון – ריצה

(הלן וולפסון – צילום: באדיבות הלן וולפסון)

הלן וולפסון, אחת מהרצות היפות והמוכשרות בתחום הריצות הבינוניות, הראתה שבוע שעבר סימנים ראשונים לחזרתה, אחרי שנעדרה מהענף קרוב לשנתיים עקב פציעה. הלן השתתפה בסוף השבוע האחרון בשני מירוצים והראתה כי המהירות עדיין לא נסה מרגליה הארוכות כשסיימה ראשונה ושנייה. כל מי שמכיר את הלן יודע שליבה חדור באהבה עמוקה לריצה, לכן אנחנו נאחל לה מכאן בהצלחה בכל צעד ודריכה שתעשה, בין אם בריצה תחרותית, ובין אם בריצות השטח עם חבריה בכרמל. יישר כוח!!! 

עימי בן חפר – קליעה

(עימי בן חפר – צילום: גיל סמקוביץ')

הקלעי הצעיר, עימי בן חפר השתתף באליפות אירופה עד גיל 21, שם גרף מדליית ערד לנבחרת הישראלית. עימי השתתף בקטגורית הירי 60 כדורים בשכיבה בה הוא מצטיין. 


אילן גולדמןאילן גולדמן
עורך המשנה של אתר שוונג – אלוף ישראל לשעבר באופני כביש וכיום רץ תחרותי צולע בעל תואר במזרחנות

כל הכתבות של אילן גולדמן במדור– מזרח תיכון חדש



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג