המוביל הארצי – מעקב ספורטאי העילית

הפעם, באופן "ספיישל ", בחרנו "במוביל " להציב את סער בוכבינדר (וולפמן) בראש המדור, גבוה מעל כולם. סער הסובל מאוטיזם הוא ספורטאי עילית בנשמתו, ונבחר לייצג את ישראל במשלחת האולימפית למשחקים המיוחדים ביוון כחלק מנבחרת האופניים.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הפעם, באופן "ספיישל ", בחרנו "במוביל " להציב את סער בוכבינדר (וולפמן) בראש המדור, גבוה מעל כולם. סער הסובל מאוטיזם הוא ספורטאי עילית בנשמתו, ונבחר לייצג את ישראל במשלחת האולימפית למשחקים המיוחדים ביוון כחלק מנבחרת האופניים.

מאת:אילן גולדמן

סער בוכבינדר (וולפמן) – אופניים ספיישל אולימפיקס

סער בוכבינדר (וולפמן) בעת מחנה האימונים
צילום: ספיישל אולימפקיס

סער בוכבינדר וולפמן הוא אינו ספורטאי העילית הטיפוסי של המדור. אך הוא בהחלט ספורטאי עילית. סער, נער צעיר ויפה תואר הסובל מאוטיזם, כבר מחזיק בשתי מדליות מהאליפות הארצית של ה"ספיישל אולימפיקס". לפני מספר ימים סער המריא עם עוד 84 ספורטאים וספורטאיות ליוון, כדי לייצג את ישראל בנבחרת האולימפית הכי מיוחדת שיש. סער הוא רק אחד מתוך 10 רוכבי אופניים מופלאים, אשר יצאו להביא לנו כבוד. סער ושאר הנבחרת, שוהים כעת ברודוס ועורכים אימונים אחרונים לקראת המשחקים אשר יפתחו ב-25.6.  אימו של סער מספרת, כי תחילה חששה מכך שבנה יקח חלק במשלחת ליוון, אחרי הכול סער מעולם לא שהה הרחק ממנה. אך לאחר מחנה אימונים מגבש בן שלושה ימים בווינגייט, סער הוכיח לה ולכולם כי הכול קטן עליו, אפילו נסיעה לחו"ל כדי לייצג את מדינתו.

מוגס טסמה – ריצה

מוגס טסמה- אלוף ישראל 10,000 מטר
צילום: עופר ביידה

נדמה כי לא עובר שבוע בו מוגס טסמה אינו מופיע במדור זה, ובצדק. אלוף ישראל ב-10,000 מטר ואלוף ישראל במירוצי שדה, אשר רק חזר מאליפות אירופה לנבחרות, ניצח אתמול מירוץ נוסף. אתמול היתה זו תחרות ההזמנה ל-3000 מטר אשר נרמסה תחת רגליו הזריזות של טסמה אשר קבע זמן של 8:17.94 דקות בקצב ריצה אשר עמד על 2:45 דקות לק"מ. בתוצאה זו טסמה היה קרוב ביותר לשיאו האישי שעומד על 8:17.28 דקות. תוצאה שכזו תיכנס ישירות למקום ה-18 ברשימת התוצאות "הטובות" בישראל למרחק זה. שיא ישראל במרחק  שייך למיודענו ג'זאצו, אשר מחזיק בזמן של 7:51 דקות. 

מאור טיורי – ריצה

מאור טיורי- אלופת ישראל לשעבר בריצת 5000 מטר

למאור טיורי זוהי הופעת בכורה במדור "המוביל הארצי". טיורי אשר נמצאת רוב הזמן בארה"ב למטרות לימודים, השתתפה אתמול בתחרות ההזמנה ל-3000 מטרים וניצחה את מקצה הנשים בזמן של 10:00.81 דקות. למאורי ישנה תוצאה טובה מזו אותה קבעה ב-2008, 9:50 דקות. תוצאתה של טיורי מאתמול, תיכנס היישר למקום ה-14 ברשימת התוצאות הטובות ביותר של ישראל. שיא ישראל למרחק זה, שייך  אגב לנילי אברמסקי הידועה (9:19 דקות), אשר קבעה אותו הרחק לאחור ב-2002.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג