המוביל הארצי – מעקב ספורטאי העילית של שוונג

מדור המעקב השבועי אחרי ספורטאי העילית הישראלים. בכל יום חמישי נפרסם מעקב אחרי הביצועים המעניינים של הספורטאים הישראלים בארץ ובעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדור המעקב השבועי אחרי ספורטאי העילית הישראלים. בכל יום חמישי נפרסם מעקב אחרי הביצועים המעניינים של הספורטאים הישראלים בארץ ובעולם

מאת:תמר ברניס

זוהר זמירו – מרתון

זוהר זמירו (צילום: עופר ביידה)

זוהר זמירו, המרתוניסט הישראלי בן ה-34, הבטיח לעצמו כרטיס כניסה לאולימפיאדה בלונדון 2012 בכך שעבר את קריטריון איי ב-32 שניות מהר יותר מהנדרש, כאשר סיים את מרתון רוטרדאם בזמן מדהים של 2:14:28 שעות. ברוטרדם, שיפר זמירו את שיאו האישי בשבע דקות ולא היה רחוק גם מהשיא הישראלי של היילה סטאין, העומד על 2:14:21 שעות. בקוריאה, זמירו יזנק למרתון ב-4 לספטמבר והוא מקווה להיות בחצי המוביל של המשתתפים.


איתי מגידי – ריצה
 Save

איתי מגידי – מקדימה (צילום: איגוד האתלטיקה)

איתי מגידי, בן ה-30, הוא שם שקצת נשכח מאוזנינו בשנים האחרונות. מגידי, המתחרה בריצות בינוניות, נחשב לכישרון גדול ביותר בריצה הטקטית והמיוחדת ל-3000 מ' מכשולים. בשנת 2005 מגידי שבר את השיא בן 21 השנים של יהודה צדוק במקצה זה, ומאז שבר את שיאו לא פחות מ 4 פעמים נוספות. לפני שלוש שנים, בצרפת, קבע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בבייג'ין עם זמן של 8:24.14 דק' ושבר את השיא הישראלי בו הוא עצמו החזיק. באולימפיאדת בייג'ינג 2008, התחרה מגידי כשהוא פצוע ועקב כך סיים במקום האחרון במקצה שלו כשהוא קובע תוצאה חלשה של 9:05.02. הפציעה הפכה להיות טורדנית במיוחד, והשביתה את הרץ לשלוש שנים תמימות. לשמחתנו, לפני כשלושה חודשים, מגידי חזר להתחרות, בתחילה בריצות 5000 מ', ובלובן שבבלגיה כבר חזר להתחרות במקצה הדגל שלו – 3000 מ' מכשולים, וקבע את הישג השנה בארץ כאשר חצה את קו הסיום שלישי בזמן של 9:00.42 דק'.


רון דרמון – טריאתלון

רון דרמון (צלם שוונג)

דרמון, סיים ביום שבת, 20 לחודש, את אליפות העולם בספרינט שהתקיימה בעיר לוזון, במקום המאכזב של 47 מתוך 66. תוצאה זו מאכזבת במיוחד לאור העובדה שהראה סימנים חיוביים מאוד בתחרות הספרינט המיוחדת שנערכה לא מזמן בעיר טיז'יורוס בהונגריה, שם סיים שלישי במקצה הראשון של התחרות, ובגמר סיים במקום השני.


דניאל פרנקל – קפיצה לגובה


דניאל פרנקל (צילום: עופר ביידה)

בימים אלו דניאל מתכוננת למוקדמות הקפיצה לגובה באליפות העולם בקוריאה שיערכו ב-1 לספטמבר. דניאל בימים האחרונים סובלת מכאבים בקרסול ועקב כך הפסידה כמה אימונים. מערכת שוונג מקווה שדניאל תספיק להתאושש לקראת המוקדמות, שם עליה להתברג בין ה-16 הראשונות (אם זה אכן יהיה החציון) ולעבור את רף ה-1.92 (קריטריון בי) כדי לזכות בכרטיס לאולימפיאדה. אם מעין פורמן תצליח לקפוץ 1.95 מטר, אז דניאל תצטרך להשוות תוצאה זו בכדי לזכות בכרטיס. ייתכן שמטרה זו מעט קשה עליה בימים אלו לאור העובדה שביום שישי האחרון, במסגרת תחרות האוניברסיאדה בסין, כשלה פרנקל, שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, לעבור את רף ה-1.80, גובה שמבחינתה כבר זניח (להזכירכם שיאה האישי עומד על 1.94).  

ג'יליאן שוורץ – קפיצה במוט

ג'יליאן שוורץ (צילום: דניאל קמחי)



הקופצת לגובה במוט, ג'יליאן שוורץ האמריקאית / ישראלית בת ה-32, הבטיחה לעצמה כבר באפריל, מקום באליפות העולם בדיאגו כאשר עברה 4.50 מטרים. מטרתה באליפות היא לעבור גובה זה שוב ו/או להיות מבין ה-16 הראשונות, ובכך גם לזכות בכרטיס לאולימפיאדת לונדון 2012. שוורץ נחשבת לנכס אדיר לישראל, היכן שעומק הספורטיבי באתלטיקה הקלה רדוד ביחס לזה שבארה"ב. שוורץ שמחה לייצג את ישראל כי כאן היא "מרגישה מיוחדת".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג