המוביל הארצי – מעקב ספורטאי העילית של שוונג

מדור המעקב השבועי אחרי ספורטאי העילית הישראלים. בכל יום חמישי נפרסם מעקב אחרי הביצועים המעניינים של הספורטאים הישראלים בארץ ובעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מדור המעקב השבועי אחרי ספורטאי העילית הישראלים. בכל יום חמישי נפרסם מעקב אחרי הביצועים המעניינים של הספורטאים הישראלים בארץ ובעולם

מאת:אילן גולדמן

יוחאי הלוי – אתלטיקה

יוחאי הלוי (צילום: עופר ביידה)

ביום שני האחרון, הגיעה לסיומה עונת האתלטיקה בהדר יוסף. זה לא היה יום שמח במיוחד. מיודעינו, קופץ המשולשת יוחאי הלוי, נכשל בקביעת הקריטריון לאליפות העולם,וכעת, כפי שכבר אמר לכתבי שוונג, הוא מהרר בדבר המשך דרכו. התחרות, כשאר תחרויות האתלטיקה בארצנו, אופיינה במיעוט משתתפים וצופים.

רותם בטאט גולן – קפיצה לרוחק

רותם בטאט גולן (צילום: תמר ברניס)

רותם בטאט גולן, אלופת ישראל בקפיצה לרוחק, הצליחה לייצר קפיצה של 5.95 מטר במהלך משחקי האוניברסיאדה בסין. למרבה הצער תוצאה זו לא הספיקה בכדי שהקופצת היפה מכולן תעלה אל הגמר, והיא סיימה במקום ה-19 מבין 30 קופצות. רק כדי לקבל אומדן, באליפות ישראל האחרונה רותם קבעה תוצאה של 6.24 מטר. 

שלומי חיימי – אופני הרים

שלומי חיימי (צילום: אילן גולדמן)

שלומי חיימי, הצליח לסיים את תחרות סבב גביע העולם שהתקיימה בצ'כיה במקום השביעי. שלומי הצליח להשיג את ההישג חסר התקדים כשהוא נלחם ראש בראש מול אלופי מדינות אירופאים ורוכבים מהדרגים הבכירים ביותר ביבשת. "ידעתי שאני חייב את הרכיבה הזו לעצמי, למשפחה, לתומכים, למדינה. זה אחד הימים המשמחים בחיי", אמר חיימי לאחר הסיום. 

נגה כורם – אופני הרים

נגה כורם (צילום: אנדריי)

גם נגה כורם לא רצתה להישאר מאחור בתחרות סבב גביע העולם בצ'כיה. הבחורה המוכשרת ממשגב, נתנה הצגה חסרת תקדים כשסיימה את התחרות במקום ה- 11 בקטגורית הגיל עד-23.
"איזה כיף, סוף סוף תחרות טובה אחרי תקופה קשה וארוכה של אימונים ולא מעט תחרויות בחו"ל, שפשוט לא עמדתי בציפיותיי. הצלחתי למצוא את הדרך חזרה למעלה. תודה רבה לכל מי שהאמין בי", כתבה נגה באושר על קיר הפייסבוק שלה.


ימר גטהון (צילום: נעם נאמן)

ביום שני האחרון, במסגרת תחרות נעילת עונת האתלטיקה הישראלית, ימר גטהון הצליח לעשות זאת שוב. הצעיר הישראלי קבע שיא נוער נוסף הפעם בריצה ל-2000 מ'. ימר קבע זמן של 5:21.26 דקות כשהוא מנפץ לרסיסים את השיא הקודם שעמד על 5:34 דקות. תוצאתו של ימר הושגה בעזרתם של הרצים אילן פלג, דב קרמר,אביחי גודמן ודן סלפטר (ורצים נוספים) שבאו "למשוך" את הרץ לשבירת השיא. 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג