המוביל הארצי – מעקב הספורטאים

המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג שתעקוב אחר ספורטאינו הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


המוביל הארצי: פינה חדשה בשוונג שתעקוב אחר ספורטאינו הבכירים בתחומים השונים. בפינה נביא מידע אודות כוכבינו ומעלליהם בזירות השונות ברחבי הארץ והעולם, ונחשוף אתכם אל חייהם של אותם אנשים, אשר מנצחים את המירוצים בהם כולנו משתתפים. כמו כן, הפינה תהווה הזדמנות להעניק במה וחשיפה, לאלו שבשבילם הספורט הוא מקצוע.

מאת:אילן גולדמן

ימר גטהון – ריצה

ימר גטהון
צילום: נועם נאמן

באליפות אירופה לנוער שהתקיימה בטאלין, סיים ימר גטהון במקום השביעי בריצה ל-1500 מ', אחרי שיצא מסוף החבורה ועקף מספר רצים ב-200 מטרים האחרונים. ימר עצר את השעונים על 3:48.14 דקות. רק כדי לתת אומדן לקוראים, שיא ישראל לבוגרים (ימר עדיין לא נמנה על הבוגרים), שייך לגדול מכולם, יוסף גיזאצ'ו – 3:40.90 דקות. נכון, זה עדיין לא שיא ישראלי, אבל מדובר בשיא אישי ותוצאת השנה לבחור הצעיר. תוצאה זו מכניסה אותו למקום ה-15 בכל הזמנים. צפו לעוד הרבה הפתעות מהבחור הצעיר שעדיין שייך לקטגורית הנוער. 

יוחאי הלוי – קפיצה משולשת

יוחאי הלוי 
צילום: עופר ביידה

יוחאי הלוי, הקופץ הטוב במדינה, פיספס את הקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה. בתחרות גרנד פרי תל אביב שהתקיימה לא מכבר, יוחאי הצליח לקפוץ רק 16.68 מ'. הקופץ המוכשר החסיר 17 ס"מ כדי לקבוע את הקריטריון. אך אל דאגה, ליוחאי תהיה הזדמנות נוספת, בתחרות הלילה שתתקיים בחודש הבא בהדר יוסף.  בואו לעודד, בטוח שזה יוסיף לו עוד כמה ס"מ.

נגה כורם – אופני הרים

נגה כורם
צילום: אנדריי

נגה כורם לא מפסיקה לנצח לאחרונה. אחרי שעשתה זאת באליפות ישראל, נסעה נגה לקפריסין כדי לנצח תחרות שהתקיימה בהרים בטרודוס. נגה דיווחה כי הייתה תחרות נחמדה, אבל שאין מה להשוות למרוצים באירופה. נגה ממשיכה להתכונן במרץ לקראת אליפות אירופה, אליה תצא ביום ראשון הקרוב. עוד על נוגה, בכתבה – בשטח של נגה.

יובל ספרא – שחייה מים פתוחים

יובל ספרא
צילום: עומר הופמן

יובל ספרא הוא רק בן 17.5, מה שלא הפריע לו לסיים במקום ה-18 באליפות העולם במים פתוחים. ספרא סיים את מקצה ה-5 ק"מ בזמן של 56:34 דקות. ספרא סיים סה"כ 17 שניות אחרי ענק השחייה הגרמני ושיאן התארים, תומס לורץ. ספרא היה חלק מהדבוקה המובילה ברובו של המשחה ואיבד את המובילים רק ב-500 המטרים האחרונים. ספרא ממשיך להתכונן לאליפות אירופה שתערך בספטמבר ועם הישגים כאלו אולי כדאי להתחיל לצפות.

אלעד יניב – רכיבה על סוסים קפיצות ראווה


אלעד יניב, רוכב הסוסים המצטיין המתחרה באירופה באופן קבוע, סיים תחרות גרנד פרי בגרמניה במקום ה-2 עם סוסו המפואר ליברטי. אלעד, בן 33, חי כיום בגרמניה ונושם את ענף הסוסים ברמתו הגבוהה ביותר. 


אילן גולדמןאילן גולדמן
עורך המשנה של אתר שוונג – אלוף ישראל לשעבר באופני כביש וכיום רץ תחרותי בעל תואר במזרחנות

כל הכתבות של אילן גולדמן במדור– מזרח תיכון חדש

קישורים: ריצה, אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג