הכירו את המשלחת הישראלית לאליפות העולם באתלטיקה

מחר תפתח אליפות העולם באתלטיקה באורגון והמשלחת הישראלית תכלול 10 אתלטים שיכנסו לתחרות כבר מבוקר יומה הראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיאנה ויסמן | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

מחר (שישי) תפתח אליפות העולם באתלטיקה ביוג'ין, אורגון. המשלחת הישראלית לאליפות העולם תכלול 10 אתלטים שיכנסו לתחרות כבר מבוקר יומה הראשון של האליפות. חמישה ייצגו את ישראל במרתון בימי ראשון ושני (מארו טפרי, היימרו עלמיה, מוגס טסמה, לונה צ'מטאי-סלפטר, מאור טיורי) ואילו חמישה נוספים בתחרויות האצטדיון.

כבר בבוקר הראשון של אליפות העולם יעלה אלוף העולם ואירופה לנוער בשנה שעברה, יונתן קפיטולניק. הקופץ לגובה שיחגוג 20 בסוף השנה אמר לקראת התחרות: "ההרגשה לקראת אליפות עולם היא נהדרת, זו התרגשות ענקית להיות עם כל הספורטאים הגדולים בעולם. התחושה היא שהעבודה הקשה באמת השתלמה, וזה נותן סיפוק אדיר. אין לי באמת איך למדוד את הציפיות מהתחרות", הוסיף קפיטולניק ואמר, "אני ואנטולי (שפרן) לא מנסים לחשוב על מה יהיה ומה צריך לעשות בשביל להביא הישג, אלא, אנחנו מתייחסים לזה כמו מה שזה באמת, שזו התחרות הראשונה הגדולה שלי ואני כאן לצבור ניסיון. אני בכושר טוב ויודע שאני יכול לעשות תוצאה טובה, אבל עצם זה שאני כאן זו כבר הצלחה, כך ששום תוצאה לא תחשב ככישלון".

ביום השני של התחרות תעלנה על המסלול דיאנה ויסמן, חנה מיננקו ואדוה כהן. ויסמן ששהתה בבידוד עקב תוצאה חיובית לקורונה מכניסתה לקליפורניה ועד הבדיקה השלילית ביום שלישי האחרון סיפרה על החוויה הלא נעימה שעברה מאז הנחיתה בארה"ב: "אתמול רק הגענו לאורגון, פה תיערך התחרות. לצערי כל עניין הקורונה שיבש את ההכנה שלי. מקצה המוקדמות שלי הוא כבר ביום שבת בבוקר ולא נשאר לי הרבה זמן לאימונים ושדרוגים. מבטיחה לעשות כמיטב יכולתי על מנת להביא את הביצוע המקסימלי בתחרות. היו לי ימים מתסכלים ואני רוצה להודות לכולם על התמיכה. זה מחמם את הלב".

לעומת שיאנית ישראל ב-100 מ', חנה מיננקו עברה מחנה אימונים ומגיעה לאליפות בכושר מצוין: "יש לי הרבה מאוד ניסיון בתחרויות כאלה, אבל עדיין מאוד מתרגשת לקראת אליפות עולם נוספת", אמרה שיאנית ישראל בקפיצה משולשת. "עשינו בקליפורניה מחנה אימונים קצר עם רוגל נחום שזה מאוד עזר להכנה שלי ושל כולם. הייתה לנו גם תחרות טובה שבה שברתי שיא עונתי וקפצתי 14.47 מטר. לי אישית זה מאוד תרם ואני מרגישה מוכנה לקראת האליפות".

"כל פעם מחדש אני מתרגשת ללבוש את מדי נבחרת ישראל", הוסיפה כהן לקראת המקצה שלה ביום שבת. "כיף לחזור להתחרות באצטדיון ביוג'ין ועוד כדי להתחרות באליפות העולם בפעם השנייה. אני שואפת לשפר את השיא שלי ב-3000 מכשולים ולצבור עוד ניסיון להמשך הקריירה באתלטיקה".

את תחרויות האצטדיון תסגור סלאמוויט באיולין טפרי שתעלה למקצה המוקדמות בבוקר יום השישי (יום רביעי בשבוע) של האליפות: "אני שמחה, ומתרגשת מאוד לייצג את המדינה באליפות העולם ב-5000 מטר", שיתפה טפרי. "האמת שלא עשיתי הכנה מספיק טובה בגלל פציעה שהייתה לי בקרסול, אבל עכשיו תודה לאל אני מרגישה טוב. אין לי ציפיות גבוהות לקראת האליפות בגלל שלא התחרתי השנה, אבל אני מבטיחה שאתן את המקסימום שלי כדי לעלות לגמר ולייצג את המדינה בכבוד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג