הישרדות הברזל באנגליה הסוערת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס וולפסון

&nbsp


איש הברזל באנגליה סימל את סיום עונת התחרויות וההכנה לתחרות הגדולה בהוואי, אבל לסיום כזה אף אחד לא ציפה. מזג אוויר סוער במיוחד הקשה על המשתתפים, שביניהם גם שני אנשי הברזל הישראלים, צביקה פישמן וניר אלתר. אלכס וולפסון מדווח





ניר אלתר

אנגליה מפורסמת במזג האוויר הקריר ששורר בה ברוב ימות השנה, רק שהפעם אף אחד לא העלה על דעתו שמזג האוויר יכול להיות יותר גרוע או בעצם הרבה יותר גרוע. מה שהסתמן כאחת מתחרויות איש ברזל היותר קשות והמאתגרות שנסקרו כאן בזמן האחרון, ברגע שנפתחו שערי השמיים והטמפרטורות צנחו מטה היא גם עלתה דרגה אחת יותר ברמת הקושי.

אחרי שאף ישראלי לא השתתף באיש הברזל קנדה שבועיים קודם לכן, הפעם השתתפו כמה יחידים שלקחו על עצמם את האתגר, בראשם עומדים צביקה פישמן וניר אלתר. להרבה אנשים שקוראים את הכתבות על האיש ברזל התחרות באנגליה היא סתם עוד תחרות בסבב התחרויות השנתי ולוקחים אותה כמובן מאליו, צריך לשים לב לפרט חשוב מאד, התחרות התקיימה ב- 7 לספטמבר ולפי ידיעתי השתתפו בה רק 3 ישראלים.

כל שאר הישראלים, שהתאמנו לרוב ביחד ונעזרו בקבוצות שהם חברים בהם, במיוחד כדי לסיים את הרכיבות היותר ארוכות השואפות ל- 130 ק"מ ומעלה, סיימו את התחרויות שלהם כבר ביולי ויוני. כל מי שנרשם לאנגליה נשאר להתאמן לבד כי התוכנית אימון שלו כבר לא מתאימה לשאר, 400 -500 ק"מ בשבוע עד לפני החודש האחרון לתחרות שרוכבים בה.

מסלול התחרות באנגליה כלל שחייה במים קפואים, רק כדי להתחיל את השחייה היה צורך לשחות 200 מטר לנקודת זינוק שגם שם נוצר עיקוב שגרם למתחרים להישאר עוד 15 דקות במים שלוו ברעידות קור.

מסלול האופניים האכזרי כולל הרבה מאד עליות. 40% מהתחרות מבוצע על פלטה קטנה גם על ידי הרוכבים היותר חזקים בדבוקה המקצוענית. עליות שמגיעות ל- 11% שיפוע וירידות תלולות שהראות בהם שואפת ל- 0, ובגלל שהן מפותלות, הופכות את המסלול לאתגר עבור רוכב אופניים מיומן. תוסיפו לזה רוחות קרות וחזקות, שאיננו מכירים בכלל בארץ ותקבלו מסלול שקשה לשרוד אותו.





צביקה פישמן

שום דבר לא פשוט באנגליה ומסלול הריצה לא שונה. המסלול כולו הוא סוג של Rolling hills, הרבה עליות וירידות. בגלל תנאי מזג האוויר חצי מהמסלול היה מלא בוץ שהגיע לגובה הנעל והצריך את המתחרים להתאמץ קצת יותר ולרוץ חצי מהמרתון עם בוץ שדבוק להם לנעליים.

מנצח התחרות בגברים הוא סטפן ביליס שכבר הזכרנו אותו בכתבות הקודמות, חוזר גם השנה לנצח את התחרות, אלא שהפעם הזמן שלו איטי ב- 45 דקות משנה שעברה וזה רק מעיד על כמה תנאי מזג האוויר הקשו על התחרות.בנשים, בלה קומפורד מנצחת, וכמו ביליס, היא משלימה דאבל באנגליה אחרי שניצחה גם שנה שעברה.

תוצאותיהם של הישראלים היו:


צביקה פישמן
– שחה 1:21:46 שעות, רכב 6:14:05 שעות, רץ 4:04:07 שעות – זמן כללי 11:56:52שעות, סיים במקום 9 בגילאי 50-54 ומקום 277 דרוג כללי.


ניר אלתר
– שחה 1:04:37 שעות, רכב 6:16:09 שעות, רץ 3:55:46 שעות – זמן כללי 11:26:29 שעות. סיים במקום 10 בגילאי 18-24 ומקום 173 כללי.

אחרי שספרנו רבות על קושי המסלולים בתחרויות השונות ותנאי מזג האוויר שהקשו, צריך להבין, שאין בכלל מקום להשוואה בין מזג האוויר הסוער במקצת ששרר בתחרויות כמו באוסטריה וברות' לתחרות כאן באנגליה. אם ננתח תוצאות של מקצוענים ושל מתחרים מהשורה נראה שבמסלול אחר מאנגליה הם היו מצליחים להוריד שעה אם לא יותר מהזמן הכולל.





ניר אלתר בשטח החלפה

התחרות באנגליה מסכמת את התחרויות הגדולות השנה, תחרויות שבהם חולקו כרטיסים (סלוטים) לאליפות עולם בהוואי שתתקיים עוד 3 שבועות, כל הכרטיסים חולקו, אפשר כבר לחוש את ההתרגשות באוויר ולשמוע הימורים נזרקים לאוויר. אל תשכחו שיש לנו גם ישראלים בהוואי, אנחנו נבצע סקירה נרחבת של התחרות ובכתבה הבאה נציג את המשתתפים בהוואי.

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג