הישג מצוין לדרמון באליפות העולם בטריאתלון

ענף הטריאתלון הישראלי רושם הישג נוסף. הטריאתלט הצעיר והמוכשר, רון דרמון, מסיים במקום חמישי את אליפות העולם בבודפשט שהוא רחוק פחות מחצי דקה מהמנצח. בנשים, פאני בייסרון מסיימת במקום ה- 25
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ענף הטריאתלון הישראלי רושם הישג נוסף. הטריאתלט הצעיר
והמוכשר, רון דרמון, מסיים במקום חמישי את אליפות העולם בבודפשט שהוא רחוק
פחות מחצי דקה מהמנצח. בנשים, פאני בייסרון מסיימת במקום ה- 25

מאת:ניר רייכמן


רון דרמון קובע את ההישג הגדול ביותר לטריאתלט ישראלי ומסיים במקום החמישי בעולם,  בזמן של 52:43 דקות, 28 שניות בלבד מאלוף העולם. הפתעה? לא ממש, הוא פשוט חזק והתאמן כל כך קשה לקראת התחרות הזו. השנה הזו היתה שונה בעבורו, התנסה לראשונה במרחק האולימפי, התחרה מול הטובים ביותר במספר תחרויות שונות והפגין שיפור משמעותי ביכולתו משנה שעברה.


אלופה ושמה אמה סנווסיל
אמה סנווסיל (1:49:43) מנצחת בגמר סבב אליפות העולם ואמה מופאט (1:51:25) שלא ניצחה השנה מסיימת בראש הדירוג וזוכה באליפות העולם, שנה שנייה ברציפות.

כשסנווסיל בפלוטון ראשון, אין לה מתחרים, הרצה המהירה בכל הזמנים בטריאתלון, סבלה משנה חלשה במיוחד בשחייה ולא פעם איבדה סיכוי הרבה לפני שהתחרות הסתיימה עקב חולשה והדהימה את העולם כשסגרה פער של דקה וחצי בניצחון בטריאתלון היקר בעולם בדה-מויין שבארה"ב. הפעם פתחה פער חסר תקדים בריצה שעמד בסיום על דקה ו- 42 שניות מאלופת העולם, אמה מופאט שסיימה במקום השני, שנייה בלבד לפני ניקולה ספיריג (15:51:26).

52 נק' הבדילו בין אמה מופאט המדורגת ראשונה לאדריאה יואיט. הפער הקטן יצר מתח חסר תקדים לקראת התחרות, אך אנדריאה ספורטאית יציבה לאורך כל השנה ואחת השחייניות הטובות מבין הטריאתליות, היא שחתה חלש ובצורה לא אופיינית לה. היא למדה על בשרה כי אי אפשר לנצח בשחייה אך בהחלט אפשר להפסיד את התחרות ובמקרה זה את הסבב כולו, כל נסיונותייה לחזור לתחרות כשלו היא סיימה רק במקום ה-22. בדומה ליאן פרודנו איבדה את מקומה על הפודיום ללניקולה ספיריג וליסה נורדן.

אליפות העולם לנוער בנים
אליפות עולם נוספת לספרד, יום אחרי שחבייר גומז הספרדי הבכיר זוכה באליפות העולם בקטגוריה הבכירה ביותר, פרננדו אלרזה (52:15) מוסיף עוד תואר לרזומה הספרדי. 3 שניות בלבד לפני תומס בישופ (52:18) הבריטי, שותפם לאימונים של האחים בראונלי, ושלישי האמריקני קווין מקדונל (52:22). כאמור, רון דרמון מסיים חמישי (52:43) 28 שנ' בלבד מאלוף העולם.

שליטה אוסטרלית מוחלטת בנשים


יום אחרי שאמה ג'קסון מנצחת באליפות העולם עד גיל 23, שעה בלבד אחרי שאמה סנווסיל מנצחת בגמר הסבב ואמה מופאט זוכה באליפות העולם, אשלי גנטל משלימה שליטה אוסטרלית מוחלטת בגזרת הנשים ומנצחת באליפות העולם לנוער. פאני ביסרון מסיימת במקום ה-25 כ-3 דקות מגנטל.

תמונות / ITU




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג