היסטוריה בהתעמלות האמנותית: לינוי אשרם עם מדליית זהב

מדינה שלמה התרגשה איתה כאשר זכתה במדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים האולימפיים של טוקיו, "זה היה הרגע הכי מלחיץ בחיים שלי", אמרה לאחר שהפכה לאלופה אולימפית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לינוי אשרם אלופה אולימפית עם מדליית הזהב לאחר שניצחה בדקות אלו בתחרות הקרב-רב בהתעמלות אמנותית עם ניקוד מצטבר של 107.800. זוהי מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הללו והרביעית סך הכל במשחקים האולימפיים של טוקיו. "אני עדיין לא יודעת מה קורה פה", אמרה אשרם, "זה היה הרגע הכי מלחיץ בחיים שלי, אני שמחה שהעבודה שעשיתי כל החיים שלי הצליחה".

לינוי אשרם | צילומים: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

לאחר שארטיום דולגופיאט ניצח השבוע בהתעמלות הקרקע וקטף את מדליית הזהב, הגיעה תורה של לינוי אשרם שהתפוצצה על המזרן עם תרגילים ברמה הגבוה ביותר ובדרגות קושי שאיתגרו את המתחרות שלה. אשרם פרצה בבכי כאשר נודע לה שזכתה בזהב, זהו רגע השיא בקריירה שלה לאחר שעד כה אספה לא פחות מ-122 מדליות עד היום.

התחרות העיקרית עמדה לנגד עיניה היו התאומות דינה וארינה אברינה מרוסיה שנשפו בעורפה של אשרם. לאורך ארבעת התרגילים שכללו את תרגיל הכדור, האלות, החישוק והסרט, הצליחה לינוי לשמור על יתרון בניקוד והיה ניתן לראות שהמתחרות שלה כוססות ציפורניים לאחר כל תרגיל שלה ובטרם ניתן לה ניקוד. המאמנת של אשרם, איילת זוסמן אמרה: "אמרתי כבר מזמן שישראל היא מעצמת התעמלות אומנותית".

צילומים: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג