היום – לנסקי בחצי גמר אליפות העולם

אירנה לנסקי שעלתה אמש (ג’) לחצי הגמר באליפות העולם באתלטיקה בברלין, תתחרה הערב בריצת ה- 100 משוכות  
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אירנה לנסקי שעלתה אמש (ג') לחצי הגמר באליפות העולם באתלטיקה בברלין, תתחרה הערב בריצת ה- 100 משוכות  

מאת:שוונג מערכת


אירנה לנסקי עלתה לשלב חצי הגמר בריצת 100 מ' משוכות, לאחר שסיימה במקום הרביעי במקצה שלה בריצת המוקדמות, במסגרת אליפות העולם באתלטיקה, המתקיימת בברלין.

לנסקי רצה בשביל ה-3 בריצת המשוכות ובשלב הזינוק היו 2 פסילות, האחת של השופטים והשניה על-ידי האתלטית הגרמנית. לנסקי שסיימה במקום הרביעי במקצה שלה קבעה תוצאה של 13.18 שנ' (רוח 0.3-). במקצה של אירנה ניצחה שרי דמו מארה"ב בתוצאה 12.71 שנ'.

לנסקי דורגה במקום ה-22 בתום חמשת מקצי המוקדמות.
לנסקי היא אחת האתלטיות הישראליות הגדולות בכל הזמנים ועד היום היא עלתה לשלב השני ארבע פעמים במפעלי אליפות עולם.

   


לראשונה כשהיתה במדי אוקראינה, בריצת 400 מ' משוכות בשנת 1995. בשניה במדי ישראל ב-60 מ' משוכות באולם ב-2001. בשלישית היה זה בריצת 100 מ' משוכות בפריז 2003. והיום בפעם הרביעית בברלין 2009. בסיום הריצה מאמנה של אירנה, פיליפ פיינגולד, היה מרוצה וציין שבשלב חצי הגמר היא צריכה לרוץ טוב יותר. לאחר התחרות אירנה אמרה: "הרגשתי טוב. לא התרגשתי בזינוק למרות הפסילות שהיו". אירנה תשתתף היום (ד') בריצת חצי הגמר שתתקיים בשעה 18:45 (שעון ברלין).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג