הטלוויזיה הישראלית בלונדון 2012: מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר

אולימפיאדת לונדון 2012 יצאה לדרכה ביום רביעי, 25 ביולי, אך באופן רשמי היא תחל עם טקס הפתיחה שישודר בליל שבת, 27.7.2012, בשעה 23:00 שעון ישראל, וטקס הנעילה ישודר באותה שעה ביום ראשון 12.8.2012- לאלו שלא יהיה בלונדון, הכל על שידורי הטלוויזיה הישראלית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אולימפיאדת לונדון 2012 יצאה לדרכה ביום רביעי, 25 ביולי, אך באופן רשמי היא תחל עם טקס הפתיחה שישודר בליל שבת, 27.7.2012, בשעה 23:00 שעון ישראל, וטקס הנעילה ישודר באותה שעה ביום ראשון 12.8.2012- לאלו שלא יהיה בלונדון, הכל על שידורי הטלוויזיה הישראלית

מאת:מערכת שוונג

הערוץ הראשון ישדר את המשחקים באיכות HD, ויהיה אפשר לצפות בהם ב- HD גם באינטרנט ובטלפונים הניידים.

המשחקים והאירועים  בעשרים ושישה ענפי ספורט ילוו במבצע שידורים נרחב, כשלוש-עשרה שעות שידור ביום, מאות שעות שידור מצטברות, בהיקף שידור חסר תקדים מאולפן חדש, גם הוא באיכות HD. בתום כל יום שידורים של המשחקים האולימפיים יגישו בוני גינצבורג ושרון פרי את סיכום היום "יומן אולימפי", ולצדם צוות פרשנים ומומחים מתחומי הספורט. אירועי השיא במשחקים ותחרויות הגמר הגדולות בלונדון יתקיימו בשעות צפיית השיא בישראל.



הנבחרת האולימפית של של רשות השידור



את השידור הישיר, היומי והמרכזי בערוץ הראשון, ילוו כאמור האינטרנט והטלפונים הניידים – שיאפשרו, בפעם הראשונה בישראל, צפייה בשלל האירועים האולימפיים המשודרים בערוץ הראשון וכן במקצים ותחרויות שאינם משודרים בערוץ הראשון.

בפעם הראשונה בישראל תתאפשר בחירה אישית של שידורים. כל גולש יבחר את זירת הספורט שירצה לצפות בה מתוך כמה ערוצי שידור חי, הישר מלונדון, שיכסו כל זירה וכל תחרות.

הערוצים יועברו באתר האינטרנט בנגן מיוחד שיאפשר גם צפייה בשידור החי בכמה תחרויות במקביל, וגם צפייה בשידורים מוקלטים ב-VOD. האתר ילווה את גולשיו בלוח שידורים מלא, ויסייע לאתר את הספורטאים הישראלים.

בעזרת האפליקציה האולימפית תוכלו לראות את השידורים גם בסמארטפון, בטאבלט, גם ios ואנדרואיד. גם באפליקציה תמצאו את כל הערוצים החיים מלונדון, עדכוני חדשות וקטעי VOD, אם החמצתם תחרות כלשהי.

בבניית לוח השידורים האולימפי של הטלוויזיה הישראלית,  ניתנה עדיפות ראשונה להופעתם של הספורטאים הישראלים אותם תלווה רשות השידור בשידורים ישירים וכתבות רקע.  עוד ניתנה עדיפות לענפי הליבה, אתלטיקה, שחייה והתעמלות, ויושם דגש על ענפים פופולאריים בישראל: ג'ודו, טניס, כדורסל וכדורגל. כמו כן יהיה סיקור של אירועי התרבות והרחוב שילווה את המשחקים האולימפיים באמצעות כתבות צבע מלונדון.


לחצו על לוח השידורים כדי לראותו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג