הזינוק מתקרב לישראמן 2009

עוד 25 ימים נותרו ליריית הזינוק של התחרות הקשה בישראל ובעולם – תחרות איש הברזל 2009 או למען הדיוק - ישראמן 2009 • אלכס וולפסון בחר מספר מתמודדים שישתתפו בתחרות הקרובה וקיים עם כול מתמודד בנפרד ראיון אחד על אחד • רן שילון, יזם ומאמן ראשי של קבוצת אנדיור, הוא המתמודד הראשון של וולפסון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד 25 ימים נותרו ליריית הזינוק של התחרות הקשה בישראל ובעולם – תחרות איש הברזל 2009 או למען הדיוק – ישראמן 2009 • אלכס וולפסון בחר מספר מתמודדים שישתתפו בתחרות הקרובה וקיים עם כול מתמודד בנפרד ראיון אחד על אחד • רן שילון, יזם ומאמן ראשי של קבוצת אנדיור, הוא המתמודד הראשון של וולפסון

מאת:אלכס וולפסון

מאמן הראשי של קבוצת אנדיור, רן שילון, השתתף כבר בישראמן 2007. הוא סיים את התחרות במקום השלישי, וזאת לאחר שהיה לו תקר רציני בגלגל שאילץ אותו לאבד 15 דקות.


חוג השילון / צילום: טלי כהן

מה עשית מאז?
לא רק שהיה לי תקר, אלא התעקשתי להחליף בעצמי בפעם הראשונה צמיג טובולר, דבר שלקח לי 15 דקות וכנראה עלה לי בניצחון התחרות. מה עשיתי מאז? איירונמן מהיר ומוצלח יחסית באוסטריה לפני כשנה וחצי ובעיקר התרכזתי בריצה למרחקים ארוכים. ארוכים מאוד – אולטרות ו-adventure racing .

הן המטרות שלך לישראמן הקרוב?
מטרות השנה – איני מגיע במיטבי לתחרות זו. אני מתאמן לקראת תחרות במאי – Corsica Raid בת 5 ימים והישראמן היא רק תחנת מעבר בדרך לתחרות זו.

כיצד התכוננת השנה לקראת התחרות?
השנה? את המינימום ההכרחי. מעט מכל דבר על מנת לחזור כמה שיותר קרוב לכושר.

יש מזג אוויר מסוים לו אתה מחכה או שאתה מוכן לכל מה שיבוא?
שמזג האוויר יהיה קשה יותר, אתמודד איתו טוב יותר. אישית, אני מעדיף חום ורוחות.

אני יודע שלא פשוט להמר על אנשים בתחרות אבל אני אשאל בכל אופן, למי יהיה הספליט הכי מהיר באופניים?
נחכה ונראה ביום התחרות.

אתה מרגיש שאתה מוכן לישראמן כמו שרצית להיות?

מכיוון שהגדרתי מראש שזו אינה תחרות מטרה, אלא תחנה בדרך, אהיה מוכן לה, בתנאי שלא אקרע אף שריר הפעם. 3 שבועות לפני איירונמן אוסטריה 2007 קרעתי שריר ביד ואיתו התחריתי.

מי לדעתך המתחרים החזקים שמתמודדים נגדך בתחרות?

קיימים ה- usual suspects: רותם, ליאור, גוון ובטוח שיהיו עוד מתחרים אחרים ש"יפתיעו". סך הכול, למדנו הרבה על אימון לתחרות זו וקיים כבר ניסיון רב בארץ והרמה עולה כל הזמן.

איך נראה שבוע אימונים רגיל שלך במשך העונה?
בעונה זו, כמו שאמרתי, אני ממעט להתאמן – שוחה 1-2 פעמים בשבוע, רוכב כמה שיותר ובעיקר באופני הרים (בטיחות!!!) – בדרך כלל 3-5 פעמים בשבוע, כולל רק רכיבה ארוכה אחת בסוף השבוע ורץ כמה שיותר – 3-5 פעמים בשבוע, כולל ריצה אחת ארוכה של למעלה משעתיים בקצב גבוה.

תוכל לספר קצת על תוכנית התזונה שלך לקראת התחרות?
זו תהיה התחרות השביעית שלי ועדיין לא פתרתי את בעיית האכילה שלי. מקווה שהפעם, עם המוצרים של החברה החדשה שפתחתי בתחום – מוצרי צ’לנג’, אצליח להתמודד טוב יותר – אוכל מוצק בשעתיים הראשונות של הרכיבה ומשם – ג’לים בלבד. שתייה – אזוטוני המכיל הרבה נתרן ומגנזיום.

אם איזה ציוד אתה מתכוון לעלות על המסלול?
Cannondale Slice המדהימים שלי, גלגלי Zipp 808 וקסדת נגד שעון.

יש לך תחרות שאהובה עלייך במיוחד?
האמת היא שאני מאוד אוהב את התחרות באילת. השילוב בין הנוף המדברי הקשה והים – אין לו תחליף. אני מחכה בכיליון עיניים לריצה ממעבר נטפים חזרה לכיוון העיר – הנוף בחלק זה עוצר נשימה.

יש משהו נוסף שאנחנו צריכים לדעת עלייך?
אני כבר זקן!! עוד מעט בן 45.

יש תוצאה מסוימת שאתה גאה בה?

תוצאה? לא בהכרח. יש תחרויות שאני גאה בהן על ההתנהלות שלי ועל "רוח הלחימה". התוצאות הן מה שקורה כשנלחמים ולא מוותרים. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג