הופעת בכורה ליונתן קפיטולניק הערב בליגת היהלום

התחרות ברומא תשמש את הקופץ גם כהכנה לאליפות העולם ואליפות אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונתן קפיטולניק מנצח בגמר אליפות אירופה בקפיצה לגובה ב-2021 | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

הקופץ לגובה ואלוף העולם ואירופה לנוער בשנה שעברה, יונתן קפיטולניק (מכבי תל אביב), יערוך היום הופעת בכורה בליגת היהלום (Diamond League) ברומא 20:55 שעון ישראל. למרות שקפיטולינק מחזיק בתוצאה השלישית בטיבה בעולם העונה (2.30 מ') זו תהיה למעשה התחרות הראשונה שלו מול טובי הקופצים הבוגרים בעולם ואף תשמש כהכנה לאליפות העולם ואליפות אירופה.

מאמנו אנטולי שפרן אמר לקראת התחרות הערב: "זה נכון שכבר בתחרות הקודמת בבירמינגהאם היינו צריכים להופיע, אבל לצערי הוזמנו ברגע האחרון וזה לא הסתדר. מגיע ליונתן להיות שם, הוא עשה תוצאות מצוינות העונה והוא עבד מאוד קשה בשנה האחרונה כדי להיות בטופ העולמי. אני מאוד סומך עליו כי הוא בן אדם מאוד תחרותי ובתחרויות הוא קופץ הרבה יותר טוב מאשר באימונים. הוא ממש מתעלה. מי שזוכר, בשנה שעברה באליפות העולם לנוער הוא זכה בקפיצה האחרונה שלו אחרי שוויתר על שני גבהים. לשמחתי, הוא גם לא חושש מגבהים גבוהים, כלומר, הוא יכול לוותר על הגבהים הבינוניים כמו שעשה שקפץ 2.30 מ' בהדר יוסף. אני מקווה שזה שאני לא אתו שם לא ישפיע עליו. צריך לזכור שלמרות ההישגים שלו אין לו ניסיון גדול והוא בסך הכל מתאמן רק חמש שנים ואף פעם לא היה בתחרויות איכותיות כאלה. הוא יכול לקפוץ הערב 2.30 מ' אבל המטרה היא ליהנות מהתחרות היוקרתית ולצבור ניסיון. אני אשמח מאוד אם הוא יקפוץ מעל 2.20 מ'. חשוב לי גם לא לבנות ציפיות גבוהות מידי ושלא יהיה עליו לחץ, בטח בשלב הזה, אבל אני בטוח שהתחרות היום תוסיף לו הרבה לקראת אליפות העולם ואליפות אירופה שאלה התחרויות שאנחנו מכוונים להגיע אליהם בשיא הכושר העונה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג