האישה המהירה בישראל נבחרה כפרזנטורית לקמפיין החדש של HOKA

אלופת ישראל בריצות הקצרות אילנה דורפמן מככבת יחד עם מפתח הגוף דניאל אדלר בקמפיין החדש של מותג הנעליים לדגם החדש ARAHI 7: "גאים להציב את הספורטאים שלנו במרכז הבמה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אילנה דורפמן בקמפיין החדש ל-HOKA | צילום: גל בורשטיין

האתלטית אילנה דורפמן רשמה בשנה האחרונה קפיצה נהדרת בתוצאותיה וזכתה לראשונה בקריירה בתואר אלופת ישראל בריצה ל-100 ול-200 מטר. היא אף ייצגה את ישראל באליפות אירופה לאומות, במסגרת המשחקים האירופיים בפולין, והייתה שותפה לעלייה של הנבחרת לדרג ב'.

היא פתחה היטב גם את העונה הנוכחית, עם כמה שיאים אישיים בריצות ל-60 מטר, ל-150 מטר ול-300 מטר, והיא תשאף לשפר את שיאיה בהמשך העונה גם במרחקים הקונבנציונליים ל-100 ול-200 מטר, כדי לנסות ולהשיג את הקריטריון לאליפות אירופה ברומא.

אילנה דורפמן בדרך לזכייה באליפות ישראל | צילום: Maxim Dupliy

עם הפריצה על המסלול מגיעה גם ההכרה מחוצה לו, וכעת נבחרה דורפמן, בצוותא עם דניאל אדלר (מפתח גוף טבעי ומאמן כושר) כפרזנטורית של HOKA, מותג נעלי הריצה וההליכה המוביל, אשר משיק בימים אלה את דגם ARAHI 7. השניים מככבים בקמפיין החדש של החברה שעלה אתמול (שני) לדגם החדש של הנעליים התומכות.

דורפמן ואדלר שניהם ספורטאי חסות של HOKA, ונבחרו הודות לחיבור עם המותג, אשר מלווה אותם בחייהם – בהליכה, ריצה, תחרות או פנאי. כמו כן נבחרו "בזכות המצוינות שבהם, הישגיהם בספורט, הערכים שהם מייצגים, ותרומתם לקידום הספורט בישראל", כך לדברי החברה.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎HOKA FANS ISRAEL‎‏ (@‏‎hokafansisrael‎‏)‎‏

גלית בירנבוים-נבון מנהלת השיווק של HOKA ישראל, מסרה: "הספורטאים המצטיינים שלנו מסבים לנו המון גאווה בארץ ובעולם, ואנחנו מאוד גאים להציב אותם בקדמת הבמה ולייצג את רוח מותג HOKA בזירת הספורט הישראלי וכעת גם להוביל קמפיין ישראלי לדגם החדש של המותג".

הנעליים של HOKA צוברות תאוצה בשנים האחרונות, כאשר דגם אחר של המותג, הקליפטון, נבחר לאחרונה על ידי 120 מיליון משתמשי אפליקציית סטראבה לדגם הפופולרי ביותר מבין רצים ב-2023. זאת, במפתיע יחסית, שכן מדובר במותג עם פחות ותק מאחרים (כמו נייקי וברוקס למשל)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג