דניאל קציר ואולגה ברנסייבה נשארים בבית

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




הנהלת הועד האולימפי לא אישרה את צירופם של שחייני המים הפתוחים, דניאל קציר ואולגה ברנסייבה שזה עתה השיגו את הקריטריון הבינלאומי. השניים יעתרו ויופיעו היום בבית הדין של הוועד האולימפי הישראלי ואלה יקבעו את המשך השתתפותם במשחקים האולימפיים






דניאל קציר ואולגה ברנסייבה כרגע מחוץ למשלחת לאולימפידה


השחיינים דניאל קציר ואולגה ברנסייבה, שהשיגו את הקריטריון הבינלאומי בשחייה ל-10 ק"מ בתחרות בבייג'ינג לפני שבועיים, לא קיבלו את האישור שאליו ציפו, וזה צירופם למשלחת האולימפית הישראלית. נראה שהם יצטרכו להמתין עד אולימפיאדת לונדון ב- 2012.

מנהלת הספורט ההישגי והועד האולימפי התכנסו ביום חמישי שעבר ולאחר דיון פסלו את השתתפותם של דניאל קציר ואולגה ברנסייבה. השניים עתרו להנהלת הוועד האולימפי באמצעות עו"ד דן חי ביום ראשון האחרון, אך גם זה לא הועיל וההחלטה נשארה על כנה.

מתגובת הועד האולימפי נמסר שלכל הענפים, ללא יוצא מן הכלל, נקבעו קריטריונים ברורים שנתיים לפני המשחקים ובנוסף נקבע כי יש לעמוד בשני תנאים מרכזיים: הישג המקנה כניסה לסגל מיוחד ומעלה של הוועד האולימפי, והם לא עמדו אפילו בסגל נמוך יותר, והישג הממוקם בחצי עליון של המתחרים בתחרות הקריטריון, שגם כאן הם היו רחוקים. איגוד השחייה עודכן על תחרויות הקריטריון מראש (מלבורן וסביליה) ובשתיהן השחיינים הישראלים היו רחוקים מאוד מהקריטריון הישראלי.

"הישגיהם בענף רחוקים מאמות המידה האולימפיות שאנו מציבים לעצמנו. ישנם ספורטאים בענפים השונים שמעמדם ההישגי טוב יותר משל השחיינים ואינם יוצאים – אנחנו דבקים בקריטריונים ובכללים שקבענו", נאמר בועד.

בעקבות זאת, יפנה עו"ד חי לבית הדין של הועד האולימפי הישראלי, בבקשה דחופה לחדש את הדיון בעתירה שהגיש לפני כשבוע וחצי, בדרישה לצרף את השניים לסגל לבייג'ינג. "אין כל צידוק בהחלטה לא להכיר בקריטריון הבינלאומי, כקריטריון להשתתפות באולימפיאדה, כאשר כל יתר המדינות בעולם מכירות בתחרות זו כתחרות קריטריון במטרה להשתתף באולימפיאדה", נאמר בבקשה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג