דנה לוין עם תוצאת השנה בריצת 3000 מטרים

הישראלית היחידה שייצגה אותנו באליפות העולם לנוער במנקטן שבקנדה, הבטיחה את מקומה באליפות אירופה לנוער בשנה הבאה, אחרי שקבעה 10:53.83 דק’ ב-3,000 מ’ מכשולים בנינוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הישראלית היחידה שייצגה אותנו באליפות העולם לנוער במנקטן
שבקנדה, הבטיחה את מקומה באליפות אירופה לנוער בשנה הבאה, אחרי שקבעה
10:53.83 דק' ב-3,000 מ' מכשולים בנינוב

מאת:מערכת שוונג


סגנית אלופת ישראל ב-3,000 מ' מכשולים, דנה לוין בת ה-19, סיימה בשבת האחרונה רביעית בתחרות שהתקיימה בנינוב שבבלגיה, בתוצאה של 10:53.83 דק' – תוצאת השנה הישראלית. תוצאתה של האתלטית מאתלטי אורן השרון איטית ב-4.38 שנ' משיאה האישי, אותו קבעה לפני שנה בדיוק, באותה תחרות, אלא שהשנה התוצאה נקבעה בתנאים של גשם שוטף, ובכל מקרה היא מהווה קריטריון לאליפות אירופה לנוער בשנה הבאה.


דנה לוין לא עוצרת / צילום: עופר ביידה


מאמנה של לוין, עמית נאמן אמר בסיום התחרות: "התוצאה של דנה מצוינת בהתחשב בתנאים הקשים מאוד שהיו בתחרות הערב. הגשם השוטף דחה את התחרות והמתחרות הוכנסו לחדר קטן כדי לא להתרטב, וכשהן יצאו למסלול המוצף, לא היו ציפיות גבוהות מדי, אבל דנה התעלתה על עצמה ועשתה תוצאה מצוינת".

שני ישראלים נוספים השתתפו בתחרות, או ליתר דיוק אתלטית ישראלית ואתלט שהיה שמח שלצד שמו יופיע דגל ישראל, אולם עד שיקבל אזרחות, ראובן מג'ולה ממכבי ת"א שמתחרה תחת דגל דרא"פ ניצח בריצת ה-400 מ' בזמן של 47.50 שנ', 48 מאיות איטי משיאו האישי אותו קבע באליפות ישראל השנה.
ניבה זיו ממכבי ראשל"צ סיימה שנייה בתחרות הקפיצה המשולשת עם תוצאה של 12.32 מ'. אלופת ישראל קפצה בניסיון הראשון 12.22 מ'. לאחר שפסלה בשני הניסיונות הבאים, היא קבעה 12.32 מ' בניסיונה הרביעי שהיה האחרון המוצלח לפני שתי פסילות נוספות. גם בתחרות הקפיצה לרוחק היא סיימה במיקום זהה עם תוצאה 5.31 מ', הפעם עם שלושה ניסיונות מוצלחים מתוך ששה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג