דייט על מסלול הריצה עם ניצה חדד- נינה פקרמן

נינה פקרמן היא אלופת עולם ואחת הספורטאיות הטובות ביותר שהיו לטריאתלון הישראלי ואת זה כולם יודעים. את מה שמעטים ידעו עד היום היא סיפרה בדייט עם ניצה חדד כשהן רצו ושוחחו על ספורט, משפחה וגם על אהבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נינה פקרמן היא אלופת עולם ואחת הספורטאיות הטובות ביותר שהיו לטריאתלון הישראלי ואת זה כולם יודעים. את מה שמעטים ידעו עד היום היא סיפרה בדייט עם ניצה חדד כשהן רצו ושוחחו על ספורט, משפחה וגם על אהבה

מאת:ניצה חדד


הפעם נטשתי את מסלול הדייטים הגבריים לטובת המין הנשי. מה מוצלח יותר מהתחלה עם הבלונדינית הכי ברזלית שיש וספורטאית השנה של שוונג בטריאתלון?!  נינה פקרמן  יפה, הרבה יותר, במציאות מאשר בתמונות. לפחות מאלו  שנחשפו בפניי ממסך המחשב מתחרויות השונות. היא מדברת איתי בגלוי על המחירים, שהיא משלמת בהיותה ספורטאית במשרה מלאה, כמו בחיפוש אחר באהבה.

את נינה פגשתי בכניסה לאוזון 11.  בדיוק כשסיימה את סשן הרכיבה ויצאה, עם עוד בחור ברזלי במיוחד, לריצת שחרור. מה שנינה לא יודעה הוא שברגע שראיתי את קצב השחרור שלה כל כך נבהלתי שעד שהיא חזרה לאסוף אותי "דפקתי" כמה סטים של אינטרוולים ונשימות יוגה.

יצאנו לריצה: "תמיד ניסיתי את עצמי, בכל מיני מקומות, מאז שאני קטנה  ..עם הזמן גיליתי ובמיוחד בשנה האחרונה שאני פשוט מסוגלת לסבול לאורך זמן יותר" פתחה נינה את השיחה בינינו בהסבר כיצד בונים רזומה כשלה ולהצלחות שהיא צברה. "רק לפני שנה, בישראמןנגב" 2010, גיליתי שאני מסוגלת לעשות את המרחקים הארוכים מבלי בכלל להוריד את הרמה או הקצב שאני עושה בחצי המרחק. כל המקצים היו חוויה ראשונית שלי ולא האמנתי כיצד הגוף של מגיב למרחקים האלה, פשוט הייתי בשוק". כשנינה עטופה בחליפת האימונים, של קבוצת ZONE3, המקצועית ומביטים בה מהצד המילים שלה לא כל כך מתחברות לי לפסון לעוצמות שהיא משדרת.


"גורמת לי לרצות ולחבק אותה ולא לעזוב"

נינה באמת לא מאמינה למה שהגוף שלה מסוגל לעשות ורק כשהיא חצתה את קו הסיום, מופתעת, הבינה שאולי יש לה כישרון ואולי העתיד ורוד יותר ממה שהיא חושבת. "אני סוף סוף מרגישה שאני כל כך קרובה לקצפת אבל המחיר הכי יקר שאני מקריבה הוא מחיר של אהבה וזוגיות". פה ליבי האיץ. הסתכלתי על נינה הקטנה והבנתי שהדבר, שהיא הכי רוצה ואינה מצליחה להשיג בניגוד למטרות שלה, הוא אהבה וזוגיות.

"זה משהו שמאד הייתי רוצה
למרות שאני רוב הזמן מוקפת בגברים. הם מסתכלים עלי וחושבים שאני קשוחה אבל ברגע שמתחילים לדבר איתי מבינים שממש לא. זה יתרון להיות מוקפת בגברים כל הזמן אבל בסביבה שלי או שהם תפוסים או שהם לא מעוניינים או שהם מפחדים להתקרב". תבינו, הבלונדינית הקטנה שרצה לידי, עם הגוף שבנוי בדיוק לפי הספר, גורמת לי לרצות ולחבק אותה ולא לעזוב. המחיר והבריחה של נינה מאהבה הם הספורט הסיזיפי שהיא משקיעה בו וברגע שהיא נוגעת באושר היא חושבת שאולי זה שווה את ההקרבה אבל היא מספרת לי שברגע שאהבה תיכנס לחייה שוב הספורט יהפוך להיות במקום השני בחייה והזוגיות במקום הראשון .


נינה פקרמן בדרך לעוד תואר
צילום: עופר ביידה


"כי זה מה שהכי חשוב בסופו של דבר, להקים משפחה, למצוא חבר טוב וזוגיות בריאה לאורך זמן. זה דבר שאינו מובן מאליו". אמרה לי והמשיכה "אני כמעט ולא יוצאת לבלות ואם כן אז זה פעם ב… כדי לרקוד. אני סוג של רוסיה מזויפת. אני לא שותה וסובלת מאד מקור. זה גם סוג של בעיה כי אני בקושי מוצאת את הזמן כדי לצאת ולהכיר אנשים ויכול להיות שבגלל ההקרבה לאימונים אני מפספסת משהו".

לנינה יש מקום מיוחד בלב לאמא שלה, שחלתה בסרטן ובגלל זה נאלצה נינה לחזור לארץ ולבטל חוזה מקצועני באיטליה, כדי לטפל בה. "שם נשברתי, זו הייתה הפעם הראשונה שמשהו שבר אותי באמת". אמא של נינה מאד מעודדת את קריירת הספורט שלה. נינה לא מזמינה אותה לצפות בתחרויות, שהיא משתתפת בהן, כי בפעם היחידה "היא פשוט החליפה צבעים וכל הזמן שאלה אנשים איזה מקום אני ומאז אני פשוט לא מביאה אותה לתחרויות".

רואים בעיניים, של נינה כשהיא מדברת על אמא שלה,
שיש ניצוץ של כאב מעורב עם הרבה אהבה. נינה מקריבה המון, מחייה האישים, כדי להיות עם אמא שלה ולטפל בה. לכן, כשנינה אומרת, "להיות קודם כל בנאדם, לא משנה איזה שיאים אכבוש, אני תמיד אסתכל במראה ואהיה שלמה עם עצמי" אני מאמינה לה שזה המוטו המוביל אותה לכל ההצלחות שלה .

לפני כמה חודשים נינה חוותה, לראשונה בקריירת הספורט שלה, השתתפות באליפות העולם, במרחק איש הברזל, בהוואי. "בהוואי היה לי קשה, קשה, קשה, הסתכלתי מסביב וכולם נראו לי בכמה רמות מעליי ונורא נלחצתי מכל הציוד המקצועי מסביב ומאיך שכולם נראו מקצוענים. אבל את האמת הכי קשה היה לי להיפרד מהכלב שלי לשבועיים. כשחזרתי לארץ הוא עשה איתי ברוגז במשך כמה ימים. זה היה לי יותר קשה". ניסיתי לדמיין את נינה באליפות העולם בהוואי עם כל הספורטאים הענקיים שמקיפים את הגוף הקטן שלה וזה בהחלט נראה מאיים. למרות זאת נינה חצתה את קו הסיום בגאווה גדולה במקום ראשון בקטגוריית הגיל והביאה הרבה גאווה לישראל.

חודשים קצרים, חלפו מאז שהחלה לשאת את התואר המחייב, "אלופת העולם במרחק איש הברזל" ונינה אומרת. "למרות שהיה לי מאד קשה אני מתכוונת לחזור לשם השנה.זה בדיוק כמו אישה בהריון. כאשר היא מסיימת ללדת, היא אומרת שלא תעשה את זה שוב, אבל מהר מאד הסבל נשכח והיא שם שוב וגם אצלי הסבל נשכח מהר ואני בטוח חוזרת להוואי עוד השנה".

ניצה ונינה עושות תרגילי גמישות

חצי שעה של ריצה חלפה וגיליתי בנינה, הספורטאית הקשוחה שדימיתי לעצמי לפני הפגישה, אישה חזקה ונשית שנלחמת בהרבה נסיבות קשות בחייה  על מנת להשיג את המטרות שלה. אישה שחולמת לגעת באהבה ובזוגיות שכולנו רוצים בה ובעיקר היא רוצה שהמים ימשיכו לעטוף אותה "כי זה המקום היחיד שבו אני מתרפאת כל פעם מחדש, במים".

בעוד כמה ימים נינה תזנק, באילת לתחרות "ישראמןנגב" 2011, למקצה של חצי איש הברזל. "אסור לזלזל במרחק הזה. זו עדיין תחרות קשה ואני עושה אותה כדי לבדוק את מצבי ביחס לאימונים שאני עושה ולבדוק את היכולת שלי ליעדים הבאים". אני מחזיקה לך אצבעות נינה ואני גם אהיה שם לעודד אותך עם עוד רבים אחרים שמעריכים את מה שאת עושה ונתנו לך את הקולות העניקו לך את תואר ספורטאית השנה של האתר שוונג בטריאתלון. "מאד הופתעתי לשמוע על הזכייה. בכלל לא ידעתי שאני מועמדת, זה מחמם את הלב לדעת שאנשים סוף סוף יודעים מה אני עושה ומעריכים את זה". כבוד גדול נינה תמשיכי להאמין במה שאת עושה העתיד ורוד בשבילך אני בטוחה!
חיבוק, שלגיה.

ניצה חדד, מנהלת נכסים בחברת הנדל"ן. סטודנטית לתואר ראשון בתקשורת. משתתפת בתחרויות ריצה.

קישורים: טריאתלון, איש ברזל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג