דיאנה ויסמן שוב שברה את השיא הישראלי ב-100 מ'

האשה המהירה בישראל השלימה קיצוץ של עשירית השנייה מהפעם הראשונה בה שברה העונה את השיא והיתה רחוקה במאית השנייה מהקריטריון לאליפות עולם בה ככל הנראה תשתתף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתחילת השבוע היתה זו האתלטית הבכירה בארץ, לונה צ'מטאי-סלפטר, ששוב תפסה את הכותרות הגדולות של מדורי הספורט עם הישג מדהים כשקבעה את התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה בריצת כביש ל-10 קילומטרים לנשים. ואתמול (שני) הספרינטרית דיאנה ויסמן סיפקה עוד כותרת גדולה, קצת פחות אבל עדיין משמעותית.

גרף השתפרות מדהים. דיאנה ויסמן | צילום: טיבור יגר, באדיבות איגוד האתלטיקה

ויסמן שברה פעם נוספת את שיאה הישראלי בריצה ל-100 מטרים, והפעם קבעה תוצאה של 11.25 שנ' במסגרת אליפות הבלקן בבולגריה. רק ביוני האחרון ויסמן שברה לראשונה העונה את השיא כשקבעה 11.35 שנ'. מאז ועד אתמול היא קיצצה מהשיא עשירית נוספת, וצריך לזכור שרק לפני שנתיים היא שברה בפעם הראשונה את שיאה המיתולוגי של אסתר שוט-שחמורוב שעמד על 11.45 שנ'.

בזכות השיא הנוכחי של ויסמן, שסיימה שנייה בתחרות בבולגריה, היא ככל הנראה תשתתף באליפות העולם באתלטיקה שתיפתח בסוף ספטמבר בדוחא שבקטאר. הקריטריון להשתתפות אוטומטית באליפות הוא 11.24 שנ', אבל סביר להניח שהספרינטרית הישראלית תהיה בין הרצות המהירות שפספסו במעט את הקריטריון ויוזמנו לאליפות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג