גריינט תומאס מזמין את האוהדים לאימון טריינר משותף ופתוח… בזוויפט!

הרוכב הוולשי המעוטר שהגיע שני בג'ירו ד'איטליה חוזר לאט לאט לאימונים ומזמין את אוהדיו הרוכבים החובבים לאימון משותף בזוויפט. איך מתחברים ומצטרפים לאימון? כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גריינט תומאס | צילום: Shutterstock

יצא לכם לרכוב עם אחד מרוכבי האופניים הטובים בעולם? ובכן, כעת יש לכם הזדמנות. גריינט תומאס נתן הופעה מרשימה במיוחד בג'ירו ד'איטליה שהסתיים בתחילת השבוע שעבר, כשסיים במקום השני בדירוג הכללי ופספס בשניות ספורות בלבד את הניצחון היוקרתי לפרימוז' רוגליץ'.

הוולשי בן ה-37, שזכה בטור דה פראנס ב-2018, לבש את החולצה הוורודה במשך שמונה ימים ולאחר תום המרוץ לקח לו מנוחה של כמה ימים להתאוששות. בימים האחרונים הוא חוזר להתאמן, ובצעד יוצא דופן החליט לאפשר לאוהדים שלו חובבי הרכיבה להצטרף אליו לאחד האימונים מרחוק!

"אני חוזר לאט לאט לאימונים אחרי הג'ירו, אז בואו והצטרפו אליי לשחזור מיוחד של הרכיבה בג'ירו ב-Zwift. ביום חמישי (היום) ב-19:30 שעון בריטניה (21:30 שעון ישראל) רוכבים יחד 30 דקות יפות ויציבות. מקווה לראות רבים מכם שם"

למי שלא מכיר, אימוני הטריינר (רכיבה על האופניים בבית עם מכשיר אימון רכיבה וירטואלית) נפוצים במיוחד כבר שנים, גם בקרב רוכבים חובבים. בשנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה, עד כדי יצירת מציאות רבודה באמצעות אפליקציית Zwift, שהגדילה לעשות ואף הפכה את זה לתחרויות של ממש בזמן הקורונה, ובהמשך גם משם נולדו ה-Arena Games, הטריאתלון באולם עם טריינר ומסילה.

למעשה, תומאס מאפשר לאנשים להצטרף לאימון שלו, לדבר איתו תוך כדי ולחוות כאילו מבפנים את החוויה של רכיבה בפלוטון בג'ירו יחד איתו. אם אתם רוכבים על הטריינר ורוצים להצטרף, ניתן לעשות זאת דרך הקישור המצורף בלחיצה כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג