גל ארד שיפר שיא ישראלי בן 25 שנה

האתלט הישראלי המתאמן במכללות קבע 21.36 בריצת 200 מטר באולם במסגרת תחרות בניו מקסיקו, ושיפר במאית את שיאו הוותיק של טומי כפרי מ-1998
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל ארד | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

האתלט הישראלי גל ארד שבר בסוף השבוע האחרון את השיא הישראלי בריצת 200 מטר באולם. ארד קבע זמן של 21.36 שניות, ושיפר במאית את השיא בן ה-25 של טומי כפרי, שעמד על 21.37 שניות. את התוצאה השיג במסגרת תחרות מכללות בניו מקסיקו (New Mexico Collegiate Classic).

ארד בן ה-23 מתאמן ומתחרה באוניברסיטת ניו מקסיקו. זו שנתו השלישית במכללות, והראשונה בניו מקסיקו. למעשה, באמתחתו כבר תוצאה טובה יותר במרחק זה, 21.23 שניות, אותה השיג בדיוק לפני שנה באייווה, אולם זו הושגה על מסלול באורך שאינו תקני להשגת שיא באולם, ולכן נאלץ להמתין שנה נוספת עד ששמו יירשם בטבלת השיאים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Arad (@gal_arad)

עוד אמש (שבת) נערך באצטדיון הדר יוסף גביע החורף באתלטיקה, שנתן הצצה ליכולות של הספורטאיות והספורטאים בשלב זה של השנה. בין התוצאות הבולטות הייתה זו של דיאנה ויסמן, שניצחה בריצת 60 מטר עם תוצאה של 7.48 שניות (שהושפעה מרוח פנים חזקה). ישי איפראימוב ניצח בקפיצה לרוחק עם תוצאה של 7.41 מטר.

תוצאה מסקרנת נוספת השיגה העולה החדשה מרוסיה, מריה מודרוב, המתאמנת בלידר ירושלים. מודרוב ניצחה את התחרות בהדיפת כדור ברזל עם 13.27 מטר, התוצאה ה-11 בישראל בכל הזמנים. נציין כי מודרוב בת 17 בלבד, וכבר כעת קרובה לקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 20 שתיערך השנה בירושלים ועומד על 14 מ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג