גילה גליקרמן מתכננת לכבוש (גם) את התבור

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



קבלו את גילה גליקרמן: בת 44 אוטוטו, גרה בישוב נוף איילון ליד לטרון. היא דתית לאומית אך שונאת שמקטלגים אותה וזה שלוש שנים שהיא משתתפת במרוצים (אך לא בשבת) אחרי מרוץ רעננה ומרוץ ראשון לציון האתגר הבא שלה הוא
כיבוש התבור.
שכחתי משהו? כן. ביחד עם בעלה הם מגדלים 9 ילדים. אם היו לכם תירוצים למה לא להתחיל להתאמן ולמי יש זמן לרוץ, פה בדיוק הם מסתיימים!
5 שאלות:

מתי התחלת לרוץ ואיך התחלת עם זה?
לפני כ-5 שנים ילדתי את בתי ה-תשעית בלי עין הרע ולאחר כשנתיים החלטתי לעשות דיאטה. אחרי כל הלידות רציתי להראות בדיוק כמו פעם שנשאתי לבעלי יקירי. התחלתי בהליכה תוך שילוב תזונה נכונה ובריאה. לאט לאט עם השיפור בכושר התחלתי לשלב גם ריצות ובאופן טבעי בשלב הבא עברתי לריצות בלבד. החיידק דבק בי. כל בני הבית מרוצים ובעיקר בעלי.

את מגדלת תשעה ילדים ("שיהיו בריאים") וללא סיוע מבחוץ את מטפלת בכל עבודות הבית. ל מ י   י ש  ז מ ן  ל ר ו ץ???
אני רצה בין לבין לבין. בין המטלות אני מוצאת זמן ו"בורחת" החוצה – לשדות ולהרים הנושקים לישוב. מעמידה סיר ויוצאת לריצה, שולחת את הילדים לבית הספר ונועלת נעלי התעמלות. ככה שלוש פעמים בשבוע שעה בכל אימון. הפכתי לפרסומת מהלכת לאיכות חיים, בריאות וכושר. כשאני רצה ברחבי הישוב כולם מריעים לי. מאד נחמד לי.




תמיד עם חצאית וכיסוי ראש – גילה גליקרמן
צילמה: מיכל פלג במרוץ ראשון לציון

האם גם ילדיך רצים בדרכך?
בהחלט – במרוץ ראשון הצטרפו אלי שניים מבני התאומים בני ה-17 ("עד 120") ובמרוץ רעננה הצטרף אלי אחד מהם. בתי הבכורה העושה את שירותה הצבאי כעת, סיפרה לי על סלידת הבנות משעורי המד"ס להבדיל ממנה. אין ספק כי הילדים ספגו זאת בבית.

והאתגר הבא שלך – התבור…,
זאת באמת הפעם הראשונה שאני מתכוננת לרוץ בתבור. שמעתי שזה מרוץ לא קל אבל אעשה את זה. אין לי כל ספק. זה בדיוק מה שאני אומרת לילדי – לא מפחדים מאתגרים ואין דבר העומד בפני הרצון.



התבור ממתין – "לא מפחדת מאתגרים"

איך את רואה את הריצה במרחק שלוש שנים מהפעם הראשונה?
היום הריצה היא הרבה מעבר לדיאטה, הריצה הפכה אצלי לדרך חיים ויש דברים רבים המניעים אותי. בעיקר אני רוצה לתת דוגמא לילדיי ולהראות להם כי אם ירצו מאד יצליחו. זה לא יהיה קל ואין דבר המשיגים בלי עמל ועבודה קשה. היום אנשים מחפשים קיצורי דרך, מנוחה. לא אני – בתפישת העולם שלי אין לפחד מעבודה, להצטייד בהרבה כח רצון, להרגיש צעיר, טוב עם עצמך וחיוני. אלו המפתחות להצלחה ואני משיגה אותם באמצעות הריצה.

סייעה בהכנת הכתבה: הדר בלישה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג