בקטנה: רצים לצייץ לחבר'ה

מייסד הרשת החברתית פורסקוור ואישתו רצו במרתון בוסטון ביחד, אבל מה שהם לא סיפרו זה שהמספר חזה שלה היה מזויף. על זה הם כמובן לא צייצו ולא כתבו פוסט!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מייסד הרשת החברתית פורסקוור ואישתו רצו במרתון בוסטון ביחד, אבל מה שהם לא סיפרו זה שהמספר חזה שלה היה מזויף. על זה הם כמובן לא צייצו ולא כתבו פוסט!

מאת:ארן הרשלג


צמצום מכסות הרצים במרתונים הפופולריים, מביא חלק קטן מהאנשים לעשות מעשי רמאות מבישים שיכולים היו לפרנס סרט פעולה באורך מלא. בכל אירוע ספורט המונה עשרות אלפי משתתפים, המארגנים לוקחים בחשבון שישנם רצים שלא עלו בהגרלה מחד, או שאינם עומדים במסגרות הזמן מאידך, ואשר יזייפו מספר חזה וירוצו איתו את כל ה-42.2 ק"מ. אבל כאשר זה מגיע מאנשים המוכרים לקהל הרחב, זה כבר הופך לסיפור בפני עצמו, כך דיווח ערוץ 5 של abc ביום חמישי האחרון.

צ'לסה ודניס בראון. זייפה מספר על מנת לרוץ לצד בעלה צילום: תמונת מסך




קתי בראון השתתפה במרתון שהתקיים לפני שבוע וסיימה אותו בהצלחה, אך כאשר היא אספה את המדליה ואת התמונות שלה מהמרוץ, היא גילתה שיש לה שותפה לתמונות. בראון לא הבינה איך זה קרה שלה ול"כפילה" שלה יש את אותו מספר חזה (34033) והחליטה לפתוח בחקירה משלה. למזלה, טרחה האישה המסתורית והוסיפה על המספר את כתובת הטוויטר שלה (chelsa@), כך שזהותה נחשפה לעיניה של בראון במהירות הקליק ומה גדולה היתה הפתעתה שהגברת המסתורית היא צ'לסה קראולי, כתבת אופנה וגם רעייתו של דניס קראולי מייסד הרשת החברתית האמריקאית הפופולרית פורסקוור. צ'לסה פרסמה את התמונות בטוויטר האישי שלה וכך הפלילה את עצמה לעיני כל.

קתי בראון. מי זאת האישה שנדחפה לתמונות שלי?
בתגובה צ'לסה התנצלה וטענה שרצתה בסך הכל ללוות את בעלה במרתון מאחר ושנה שעברה הוא לא סיים בשל הפיגוע ולכן קיבל השנה מספר. לעומתו צ'לסה סיימה את המרתון ב-2013 ולכן לא היתה זכאית למספר וגם לא עלתה בהגרלה. "אני מבינה שהיא רצתה לתמוך בבעלה", טענה בראון, "אך יש דרכים נוספות לעשות זאת".


הציוץ בטוויטר של צ'לסה לפני המרתון


דניס קראולי הוסיף, כי מעשיהם היו שגויים והם מצטערים על כך. "שימוש במספר מזויף היה מעשה לא ראוי, אך לא היתה כאן כוונה זדונית".


דובר מרתון בוסטון מסר כי: "החוקים ברורים לחלוטין, אף אחד אינו רשאי לרוץ עם מספר שאינו שלו. אנו נדון בכל התלונות, כולל בתלונה זו והשפעתה של רמאות שכזו על אלו שהתאמצו להשתתף במרתון. בעבר, אלו שנתפסו משכפלים מספרי חזה, הורחקו מהמרתון וממרוצים נוספים של האיגוד".

27.4.2014


   אֹרן הרשלג
   עורך ראשי אתר Shvoong



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג