בן הופמן ודניאלה ריף ניצחו באיירונמן דרום אפריקה

האמריקאי ירד לראשונה בקריירה מ-8 שעות, והקדים את פרומהולד שגם הוא עשה את זה. אנטונינה רזניקוב הישראלית סיימה ראשונה בקבוצת הגיל שלה 35-39 - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עדכון יום ראשון 18:44

אנטונינה רזניקוב שהשתתפה היום באיירונמן דרום אפריקה סיימה ראשונה בקבוצת הגיל שלה 35-39. רזניקוב שזו הפעם השנייה שלה בו היא מגיעה ראשונה בקטגוריה סיימה בזמן של 9:50:03 שע' ותקבל סלוט לאליפות העולם בקונה לשנה זו. רזניקוב סיימה את השחייה בזמן של 1:05:07 שע' כאשר היא הרביעית בקבוצת הגיל שלה ולאחר ההחלפה (3:20 דק') יצאה ל-180 ק"מ אופניים בקצב ממוצע של 34 קמ"ש אותם סיימה ב-6:25:41 שע' וכבר צמצמה והיתה במקום השני בקבוצת הגיל. למרתון יצאה כנראה במטרה לצמצם גם את הפער הזה ואכן סיימה ראשונה בקבוצת הגיל את ה-42.2 ק"מ בזמן של 3:21:07 שע'. בתמונה רחבה יותר סיימה רזניקוב את התחרות במקום ה-13 מבין הנשים כללי ובמקום 123 מבין כלל המתחרים. מגמת השיפור של רזניקוב בין התוצאות בטווח של שנה הוא משמעותי, מאחר ובשנה שעברה באותה תחרות בדרום אפריקה, סיימה גם במקום הראשון בקבוצת הגיל שלה בתוצאה 10:12:03 שע', שיפור של 22 דקות.


התחרות הגדולה הראשונה בסבב האיירונמן בשנת 2017 התקיימה היום בדרום אפריקה, כשהאיירונמן המקומי נקרא גם אליפות היבשת ומושך אליו כמה מאנשי הברזל הטובים בעולם. זו השנה השנייה ברציפות שגם אנטונינה רזניקוב הישראלית משתתפת באיירונמן דרום אפריקה. לפני שנה היא ניצחה בקטגוריית הגיל שלה ובדיוק בשעה זו היא נאבקת על המקום הראשון בקטגוריית הגיל 35-39 במטרה להשיג סלוט לאליפות העולם בהוואי.

בן הופמן טריאתלט אמריקאי איש ברזל

יום משמעותי מאוד בקריירה שלו. בן הופמן | צילום: Wibramuc

מי שהיה סגן אלוף העולם ב-2014, בן הופמן האמריקאי, ניצח היום בדרום אפריקה בפעם השנייה ברציפות. הפעם הוא חגג את הפעם הראשונה בקריירה שלו שבה הוא ירד מ-8 שעות אחרי שחצה את קו הסיום בזמן של 7:58:40 שע'. הופמן הקדים ב-50 שניות את נילס פרומהולד הגרמני שגם הוא ירד מ-8 שעות (7:59:30 שע'), ושלישי סיים דייויד מקנימי הבריטי בזמן של 8:07:31 שע'. פרומהולד ניסה לצמצם פערים מהופמן בשלבים המאוחרים של התחרות, אלא שהופמן רץ את המרתון שלו בזמן של 2:42:51 שע' ולא הותיר ליריבו סיכוי.

הגיע במקום השני וגם הוא ירד מ-8 שעות. נילס פרומהולד

בתחרות לנשים היה פחות צמוד, וככה זה כשאשת הברזל הטובה בעולם כיום, דניאלה ריף, מחליטה לפתוח את העונה בדרום אפריקה. השוויצרית היתה בדבוקה הראשונה של הנשים שיצאו מהמים, ובסוף הרכיבה היא הובילה בפער של יותר משלוש דקות על קאיסה לטונן הפינית. לטונן שמרה על הפער הזה ברוב חלקי המרתון והמשיכה לסכן את ריף, אבל בקילומטר ה-36 ריף הגדילה את הפער ליותר מ-5 דקות וכאן ניצחונה כבר נראה מובטח. בסופו של דבר ריף ניצחה בזמן של 8:47:01 שע', ולטונן סיימה שנייה בזמן של 8:52:25 שע'. ריף סיפרה על קו הסיום שעבורה הניצחון הזה היה נס מכיוון שנתפס לה הגב לפני 10 ימים והיא התקשתה מאוד לשחות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג