בן-ארצי מובילה בסיום היום הראשון בפורטוגל

אלופת ישראל בקרב-7 צברה 3164 נקדות בסיום יומה ראשון של אליפות פורטוגל הפתוחה בקרב-רב והיא מובילה את התחרות בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלופת ישראל בקרב-7 צברה 3164 נקדות בסיום יומה ראשון של אליפות פורטוגל הפתוחה בקרב-רב והיא מובילה את התחרות בנשים

מאת:מערכת שוונג


טל בן-ארצי ממכבי חיפה הוכיחה בתחרויות האחרונות בארץ שהיא נמצאת בכושר מצוין. בן-ארצי היא למעשה האתלטית היחידה בארץ שקרב-7 הוא עבורה המקצוע העיקרי (השנה החלה גם נועה בקרמן להתאמן במקצוע) , אולם במסגרת זו היא מתחרה בארץ בתחרויות רבות, ובכל תחרות ביותר ממקצוע אחד. אחרי שזכתה באליפות ישראל בקרב-רב בפעם השלישית ברציפות, ואף שברה את שיאה האישי, יצאה האתלטית בת ה-20 לתחרות בינלאומית במסגרת אליפות פורטוגל הפתוחה בקרב-רב שמתקיימת בעיר לושו.


צילום: יגאל אברמוב


אתמול השיגה בן-ארצי את התוצאות הבאות:

100 משוכות: 14.43 שניות (2.6) =  918 נקדות. זוהי תוצאת שיא אישי, אולם הושגה ברוח לא חוקית.
קפיצה לגובה: 1.70 מטר = 855 נקודות
הדיפת כדור ברזל: 9.70 = 510 נקודות
ריצת 200 מטרים: 25.06 שניות (2.8) =  881 נקודות. גם כאן, בדומה לריצת המשוכות, חניכתו של דני וולפברג קבעה תוצאה טובה משיאה האישי, אולם גם הפעם ברוח לא חוקית.

כאמור, בסיום הראשון אלופת ישראל מובילה את התחרות עם 3164 נקודות. באליפות ישראל שהתקיימה לפני כחודש וחצי, בה קבעה בן-ארצי שיא אישי חדש עם 4838 נקודות, היא צברה בסיום היום הראשון 2917 נקודות. המקצועות שנותרו ליום השני (ראשון) הם קפיצה לרוחק, הטלת כידון וריצת 800 מטרים.

בגלל רוח לא חוקית בשתי מקצועות הריצה, בן-ארצי תקווה לרוח נגדית בבור הקפיצה לרוחק על מנת שממוצע מהירות הרוח שלוש התוצאות במקצועות בהן לרוח יש השפעה, לא תעלה על 2.0 מטר בשניה, על מנת שאם תקבע שיא אישי חדש, הוא יוכר.         ‏    


צילום: צילום: עמית




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג