בכירי האתלטים בישראל נערכים למרתון טבריה

בקרב הנרשמים לריצת המרתון המלאה נרשם שיא חדש המתקרב ל-1,500 רצים. בכירי האתלטים הישראלים ישתתפו במרתון טבריה ביניהם נמנה המרתוניסט האולימפי אסף בימרו מהפ. חולון, שסיים אשתקד במקום השני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בקרב הנרשמים לריצת המרתון המלאה נרשם שיא חדש המתקרב ל-1,500 רצים. בכירי האתלטים הישראלים ישתתפו במרתון טבריה ביניהם נמנה המרתוניסט האולימפי אסף בימרו מהפ. חולון, שסיים אשתקד במקום השני

מאת:מערכת שוונג


אלוף אשתקד, זבדיה וודג', הודיע שלא ישתתף במרתון עקב התאוששות מפציעה. על תואר האליפות צפויים להתמודד גם זוהר זמירו מהפ. אתלטי אורן השרון שהשתתף השנה במרתון ברלין וקבע הישג אישי של 2:23:48 שעות. זמירו ינסה לרוץ מתחת לגבול 2:20 ואף לזכות בתואר הנכסף. 

האתלט אסרט ממו ממועדון הסוללים ירושלים, ירוץ לראשונה במרתון. עד עתה השתתף ממו בריצות חצי מרתון וקבע הישגים איכותיים אשר מצביעים על פוטנציאל לרוץ בגבול 2:20 ולהתמודד על אחת משלושת המדליות באליפות ישראל. רץ ישראלי נוסף העשוי להתברג בין הראשונים הוא חי פרחי מאגודת הספורט רמה"ש. פרחי מחזיק כיום בהישג אישי של 2:24:18 שעות.

בין הנשים הישראליות ההתמודדות על תואר האליפות היא צמודה בין שתי רצות. אלופת אשתקד אורנה בלאו, ממכבי תל-אביב, הודיעה על התמודדותה במרתון ועל כוונתה להגן על תואר האליפות. בלאו תנסה השנה לרוץ מתחת ל-3 שעות כאשר היא מחזיקה כיום בשיא אישי של 2:48:39 שעות. מול בלאו תתמודד לוריס מנדלוביץ', מהפ. אתלטי אורן השרון, אשר מחזיקה  בשיא אישי של 2:58:11 שעות.

מרתון טבריה מהווה גם קריטריון להשתתפות באליפות אירופה שתתקיים בחודש אוגוסט 2010 בברצלונה. הקריטריון להשתתפות בין הגברים הוא 2:18:00 שעות, ובין הנשים הוא 2:43:00 שעות.

בקרב הנרשמים לריצת המרתון המלאה נרשם שיא חדש המתקרב ל-1,500 רצים אשר מתוכננים להתייצב על קו הזינוק בטבריה וליטול חלק בריצת המרתון הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בארץ. הגידול במספר המשתתפים עומד מהווה צמיחה של כחמישים אחוזים ביחס לכמות המשתתפים במרתון טבריה 2009.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג