בייסרון מקום 8 במלולובה- גביע אוקיאנה

הישראלית פני בייסרון חווה את השנה הראשונה שלה בדרג העילית אך אין זה מפריע לה להעניק מאבק הוגן למתחרות מנוסות ומבוגרות ממנה. אתמול, יום ראשון 27 במרץ 2011, היא סיימה במקום השמיני במלולובה בתחרות סבב גביע אוקיאנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הישראלית פני בייסרון חווה את השנה הראשונה שלה בדרג העילית אך אין זה מפריע לה להעניק מאבק הוגן למתחרות מנוסות ומבוגרות ממנה. אתמול, יום ראשון 27 במרץ 2011, היא סיימה במקום השמיני במלולובה בתחרות סבב גביע אוקיאנה

מאת:ניר רייכמן


יום גדוש תחרויות וחגיגה ענקית של ספורט הסתיים בהפתעה גדולה. הניוזילנדית ניקי סמואלס ניצחה בפעם הראשונה תחרות סבב גביע העולם. היא הקדימה את אלופת העולם, האוסטרלית אמה מופאט ומנעה סוויפ אוסטרלי במקצי העילית.
 
מוקדם יותר נערך מקצה העילית כחלק מסבב גביע אוקייניה אשר הסתיים עם דוכן מנצחים על טהרת האוסטרלים בגברים ובנשים. במקצה הנשים, אלופת העולם לנוער אשלי ג׳נטל, הפגינה שליטה מוחלטת בריצה וניצחה.

האלופה שלנו, פאני ביסרון, יצאה חמישית מהמים, רכבה בקבוצת החוד עד לסיום האופניים וסיימה את התחרות בצורה מצויינת במקום השמיני.

לאחר התחרות היא אמרה: ״ממש נחמד פה באוסטרליה,לומדת ומתנסה בהמון דברים חדשים ומתאמנת עם אנשים נהדרים. התחרות הלכה מעולה, ואני ממש שמחה על ההתקדמות שלי״. 


פאני בייסרון מקום 8 בתחרות סבב גביע אוקייניה במלולובה
צילום (מטריאתלון ספורט קלאב ישרוטל אילת): עופר ביידה



ראש הדירוג,גביע אוקייניה,מלולובה,אוסטרליה:
1 . אשלי ג׳נטל(אוסטרליה) – 2:03:25 שעות
2 . נטלי ואן-קובורדן(אוסטרליה) – 2:05:10 שעות
3 . טמסין מואנה-וילה(אוסטרליה) – 2:06:35 שעות
8 . פאני ביסרון(ישראל) – 2:08:58 שעות

מקצה הנשים, בתחרות סבב  גביע העולם במולולבה, יצרה דרמה בלתי צפויה. כבר בשלב מוקדם של התחרות נוצרו דבוקות עם פערים בניהן. הפערים הלכו וגדלו עד לירידה לריצה.

זה השלב בו נוצרה ההפתעה הגדולה של היום ואותה בישלו צמד הטריאתלטיות המוכשרות, דניאלה ריף משוויץ (מנצחת תחרות סבב אליפות העולם בסיאול) וניקי סמואלס הניוזילנדית כשברחו לקבוצת המובילה לפני סיום האופניים.

הן הגדילו את פער ליותר מ- 2 דקות עד היציאה לריצה. לניקי סמואלס הספיק הפער ו- 37:24 דקות של ריצה כדי לנצח בפעם הראשונה בקריירה בסבב גביע העולם  ועוד על אדמת אוסטרליה, היריבה המושבעת מצפון מערב.


ניקי סמואלס הפתיעה במלולובה
צילום:
Fanny Schertzer


אלופת העולם,אמה מופאט האוסטרלית, רצה ב- 35:40 דקות אך רק מיזערה נזקים וצימצה את הפער ל- 20 שניות על קו הסיום.

מופאט הקדימה את הפתעת השנה שעברה ברברה ריברס דיאז הצ׳יליאנית הצעירה אשר סיימה שלישית. ריף,השווצרית, השלימה את הריצה ב- 38:40 דקות והייתה שמינית על קו הסיום.

ראש הדירוג, גביע העולם- מלולובה,אוסטרליה:

1. ניקי סמואלס(ניו-זילנד) – 2:03:13 שעות
2. אמה מופאט(אוסטרליה) -2:03:34 שעות
3. ברברה ריברס דיאז(צ׳ילה) – 2:03:56 שעות

ניר רייכמן – מאמן קבוצת טריאתלון גן השומרון

קישורים: טריאתלו
ן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג