בודפשט, אליפות העולם בטריאתלון

פאני בייסרון, יונתן אולשנסקי, רון דרמון, עמית פיין וגילי רייכמן יבלו את את ראש השנה בבודפשט, שם תתקיים אליפות העולם בטריאתלון, האירוע שכל הטריאתלטים בעולם חיכו לו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


פאני בייסרון, יונתן אולשנסקי, רון דרמון, עמית פיין וגילי רייכמן יבלו את את ראש השנה בבודפשט, שם תתקיים אליפות העולם בטריאתלון, האירוע שכל הטריאתלטים בעולם חיכו לו

מאת:ניר רייכמן


גמר סבב אליפות העולם שיערך בסוף השבוע הקרוב נחשב לאחד מתחרויות האיכותיות שנערכו עד כה מאז ומעולם בענף הטריאתלון, תחרות זו תחתום סבב צמוד ומותח שיקבע את אלוף ואלופת העולם. אליפות העולם בעילית, U23 ונוער, לצד ספורטאי קבוצות הגיל שימלאו את את בודפשט בימי התחרות.

המשלחת הישראלית תגיע היום (ד') באופן רישמי להונגריה ותחגוג את חג ראש השנה בבודפשט. אלו יהיו הכנות אחרונות, תדריכים ואימונים אחרונים לקראת רגע השיא של השנה בענף הטריאתלון, אליפות העולם. חברי המשלחת כוללים את 3 ספורטאי הנוער המוכשרים, פאני בייסרון, המדליסטית מאולימפיאדת הנוער, יונתן אולשנסקי ורון דרמון. עמית פיין וגילי רייכמן בקטגרייה עד גיל 23 ודן אלתרמן בעילית. ראש המשלחת ויו"ר הועדה המקצועית של האיגוד, אבי ברכה, מספר כי הספורטאים מגיעים לרגעי השיא אחרי חודשים של עבודה קשה, כמובן שיש ציפיות. "אנחנו ניתן להם את התנאים האופטימלים כדי להצליח, הם ישנו במלון מצויין, תזונה מסודרת, נעזור להם במה שצריך ונדאג להפריע להם כמה שפחות".

הדרמה בנשים והחגיגה בגברים
עניין גדול ימשוך המקצה התחרותי בנשים, אחרי שנה רצופת הפתעות, תתייצבנה שתיים בהפרש זעיר ביותר. אלופת העולם, אמה מופאט האוסטרלית, מקדימה את אנדריאה יואיט הניו זילנדית ב- 52 נק' דירוג בלבד וביניהן תוכרע ככל הנראה האליפות, אמה צריכה לנצח את יואיט על מנת לשמור על מקומה בראש הדירוג. יואיט הספורטאית היציבה ביותר השנה סיימה את כל התחרויות בטופ 5, והיא לא תעשה לה חיים קלים.
 
התחרות תהיה פתוחה בהרבה, ליסה נורדן שניצחה את התחרות בהמבורג, ופאולה פינדליי שניצחה את שתי תחרויות הסבב האחרונות, נמצאות בכושר מצויין וצפיות להיות בראש הפודיום של התחרות, אך הן נמצאות רחוק מעט בשביל לאיים בצורה ממשית על התואר. אחת נוספת שאין להספידה היא לא אחרת מאשר האלופה האולימפית, אמה סנווסיל, שלא נמצאת בשיאה, אך במידה ותצא לריצה בפער סביר מהראשונות אף אחת לא תוכל לנצח אותה.

אחרי אמה סונסיל, אלופת עולם שלוש פעמים וגם אלופה אולימפית, יאן פרודנו הולך לעשות הסטוריה ולהיות הראשון מבין גברים שזוכה בשני התארים היוקרתיים ביותר בטריאתלון העולמי, רק משהו לא צפוי יכול לקחת ממנו את תואר אלוף העולם ובכך יחליף את האלוף הצעיר, אליסטר בראונלי. אל יאן פרודנו ואליסטר בראונלי, יצטרף למאבק גם הספרדי חבייר גומז. במידה ולא תהיה בריחה באופניים יצרו את קבוצת החוד בתחרות, ויתחלקו בינהם על מקומות הפודיום. 

תמונות / ITU

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג