תחרות איש ברזל בקליפורניה בוטלה שעות לפני הזינוק

התחרות שאמורה היתה להתקיים אתמול בוטלה שעות ספורות לפני הזינוק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הכל כבר היה מוכן. ההפקה סיימה כמעט את כל הפרטים האחרונים ואפילו עמוד הלייב-סטרימינג כבר עלה לאוויר. איירונמן קליפורניה שתוכנן בעיר סקרמנטו אתמול (ראשון) 24 באוקטובר, בוטל שעות לפני שהיה אמור להיות מוזנק. על פי ההודעה שהוציאו המארגנים מזג האוויר הקיצוני שנכנס לאזור לא אפשר את קיום התחרות.

"מזג האוויר התדרדר בין ליל והוא צפוי אף להחריף במהלך היום", נכתב בהודעה שיצאה בעמוד הפייסבוק של התחרות, "אנחנו לא מאמינים כי נוכל לספק לכם מסלול שחייה ורכיבה בטוח. עקב כך אנו מצטערים להודיע כי התחרות תבוטל למען ביטחונם של הספורטאים, המתנדבים והקהל. לא יהיה זה אחראי מצדנו לקיים את האירוע בתנאים הללו". עוד נכתב כי ההפקה מבינה כי מדובר בשינוי של הרגע האחרון והוא יגרום לאכזבה וכי הם פועלים על מנת להציע עבור המשתתפים חלופות לתחרויות אחרות.


ההודעה כפי שהופיעה בעמוד הפייסבוק


אחד הישראלים שהיה צפוי להתחרות על המסלול בסקרמנטו הוא מני מילשטיין, "התאמנתי 4 חודשים לקראת התחרות שהיתה אמורה להיות מהירה מאוד. במקור נרשמתי לטקסס אבל שיניתי לסקרמנטו כדי לחוות תחרות עם יאן פרודנו וליונל סנדרס שהיו מתוכננים להתחרות כאן – זה משהו שלא רואים כל יום", הוא מספר, "כבר שהגענו ראינו שהולך להיות מזג אויר מזעזע אבל אמרנו – שיהיה, שום דבר לא משתווה לישראמן".

מילשטיין סיפר עוד כי ככל שהתקרב הזינוק מזג האוויר הלך והחמיר, ובחדשות אמרו שהולך להיות ציקלון. "בלילה לפני הזינוק בסביבות שמונה בערב קיבלנו הודעה שקיצרו את מסלול האופניים מ-180 ק"מ ל-90 ק"מ למרות שה-PRO היו אמורים לעשות מסלול מלא. זה מאוד אכזב אותי שזו היתה ההחלטה. לדעתי במצב כזה היה צריך להגדיר שמי שעומד בזמן מסוים יוכל לצאת לסיבוב השני ומי שלא – שירד לרוץ. בפועל אמרו שמזג האוויר יחמיר רק בשעה שתיים בצהריים ותכננתי לרכוב מספיק מהר כדי לסיים את הרכיבה הרבה עד השעה הזו. בנקודה הזו התחושה כבר היתה מאוד מאכזבת כי העדפתי דחייה מאשר שינוי של התחרות למעין פורמט היברידי כזה. נשכתי שפתיים והלכתי לישון".

מילשטיין ממשיך לדווח כי בבוקר הם התארגנו ויצאו לאצטדיון, כאשר מזג אויר נהיה החמיר והתחיל גשם ורוחות. כאשר הוא הגיע לאצטדיון הוא כבר קיבל SMS מחבר שהודיע שהתחרות כולה בוטלה. "ראיתי המון אנשים הולכים עם האופניים חזרה לאוטו. היו צחוקים, היו דמעות. היה הכול. כשלקחתי את האופניים היה קשה ללכת איתם ביד ובאמת הרוחות היו חזקות ומסוכנות כך שאני מבין את ההחלטה לבטל. פשוט לא ברור לי למה לקח כל כך הרבה זמן להודיע ולמה חיכו לדקה התשעים להודיע. הלב נשבר לי מכל הסיפור הזה. לא יודע אם אסע שוב לתחרות בצפון אמריקה כי הגעתי במיוחד שבוע לפני הזמן כדי להתאקלם לשעות. זה קשה והמחיר המשפחתי גבוה מדי. היום קיבלנו הודעה עם אפשרויות של דחיה או העברת הסלוט לתחרויות אחרות, אבל כולם בצפון אמריקה. עוד לא ברור מה נעשה עם זה – בינתיים עסוקים בלחזור הביתה בשלום", הוא סיכם.

המנהל האזורי של איירונמן, דייב כריסטן, סיפר כי זה לא מה שהם קיוו שיקרה, אך מזג האוויר הקיצוני הוא לא בשליטה שלהם ועל פי הרשות המטאורולוגית הלאומית מדובר בסכנה אמיתית ומיידית ולכן התחרות מבוטלת ותדחה לאוקטובר 2022. עוד התבקשו המתחרים להגיע עד לצהרי היום ולאסוף את האופניים ואת הציוד שהספיקו להפקיד כבר בשטח ההחלפה, שכן הם רוצים לשמור על ביטחונם של 2,000 המתנדבים שנמצאים שם, וזאת על מנת שיוכלו לשוב אל ביתם בשלום.

צילום עמוד הבית: Moritz Kosinsky



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג