באיולין-טפרי: "אני מרוצה מההופעה שלי, במיוחד לאחר קביעת קריטריון נוסף לטוקיו"

לאחר שניצחה לאחרונה גם באליפות ישראל ב-5,000 מ' ו-10,000 מ', הגיעה הרצה במקום השני בגביע אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סלאמוויט באיולין-טפרי ממכבי ת"א סיימה במקום השני בתחרות גביע אירופה בריצת 10,000 מ' וקבעה שיא אישי במרחק זה. באיולין הובילה ברוב מהלך הריצה אך איבדה את המקום הראשון ממש בסמוך לקו הסיום ועצרה את השעון על 31.19.50 דק'. תוצאה זו הינה יותר טובה מהקריטריון האולימפי לטוקיו בריצת ה-10,000 מ' שעומד על 31:25.00 דק'. לאחר שהיא מחזיקה כבר בקריטריון לריצת ה-5,000 מ' היא מוסיפה כעת את ריצת ה-10,000 מ'.

הובלתי ברוב הריצה. באיולין-טפרי | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

"רק לפני זמן קצר ניצחתי את אליפות ישראל ב-5,000 מ' ו-10,000 מ', ועכשיו אני מסיימת במקום השני בגביע אירופה בריצת 10,000 מ'", סיפרה באיולין-טפרי לאחר הריצה וההישג שלה, "עשיתי ריצה מצוינת, הובלתי ברוב הריצה, אך ברגע האחרון מי שרצה לצידי עקפה אותי וסיימתי במקום השני, למרות האכזבה בקו הסיום אני מרוצה מההופעה שלי, במיוחד לאחר קביעת קריטריון נוסף לטוקיו. התקופה האחרונה מלאה בהצלחות וההתרגשות היא גדולה, אמשיך להתאמן ולעבוד קשה בתקווה שההצלחות ימשיכו בעתיד". כזכור, בעלה של סלאמוויט, מארו טפרי, השיג כבר את הקריטריון למרתון למשחקים האולימפיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג