אתלטיקה: האמריקאים מכינים תשובה משלהם לליגת היהלום

מתוך מחשבה שאתלטים אמריקאים לא צריכים לנדוד ביבשות אחרות ומתוך רצון לחבר את הקהל המקומי למלכת הספורט לקראת המשחקים האולימפיים ב-2028 - נולד לו סבב חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אתלטית אמריקאית רצה עם דגל ארצות הברית באצטדיון

למרות שארצות הברית היא מעצמת אתלטיקה, גם האתלטים האמריקאים כמו האפריקאים מבלים את רוב חודשי האביב והקיץ בכל שנה בנדודים באירופה (ולפעמים גם באסיה). ככה זה כשרוב תחרויות האתלטיקה הגדולות מתקיימות מחוץ לאמריקה, כשבליגת היהלום שהיא הליגה המובילה של מלכת הספורט – מתוך 14 התחרויות המתוכננות ל-2021 רק אחת תהיה בארצות הברית (יוג'ין).

האמריקאים רוצים להתחבר מחדש לאתלטיקה | צילום: shutterstock

עוד כתבות בנושא 
שיא עולם מדהים בחצי מרתון לגברים
כריסטיאן קולמן הושעה לשנתיים ולא יתחרה בטוקיו
מתי הישראלים יתחרו במשחקי טוקיו 2021?

כעת לקראת עונת 2021 האמריקאים מתכוונים לייסד ליגה מקצוענית משלהם שתורכב משבע תחרויות נושאות פרסים כספיים בין החודשים מאי לאוגוסט. "אנחנו זקוקים לעונת אתלטיקה רשמית, אנחנו רוצים לגרום לאתלטים לנוחות. זה פאתטי שהם צריכים לנסוע בכל קיץ ליבשות אחרות כדי להתחרות", אמר אחד ממארגני הסבב החדש, אלוף העולם לשעבר בקפיצה לגובה ג'סי וויליאמס.

קצת לפני פתיחתה של ליגת היהלום ב-23 במאי 2021, הסבב האמריקאי שיקרא PRO TRACK SERIES ייצא לדרך ב-14 במאי בלוס אנג'לס כשהתחרות השנייה תתקיים 15 ימים לאחר מכן בפורטלנד. יומיים לאחר מכן תתקיים תחרות נוספת בדה מוין, אייוה והתחרות הרביעית תתקיים ב-5 ביוני בנאשוויל, טנסי.

לאחר מכן הסבב ייצא לפגרה לכבוד תחרות המבחנים האמריקאים למשחקים האולימפיים בטוקיו (18-27 ביוני) ולאחר מכן יחזור עם שתי תחרויות נוספות שיתקיימו ביולי בלוס אנג'לס. אחת הסיבות שלוס אנג'לס תארח שלוש תחרויות בסבב היא שהעיר תארח את המשחקים האולימפיים ב-2028 ואנשי האתלטיקה בארצות הברית מעוניינים לחבר את הקהל האמריקאי מחדש לאתלטיקה כבר עכשיו. אחרי פגרה נוספת לכבוד המשחקים האולימפיים עצמם, תתקיים התחרות השביעית והאחרונה ב-14 באוגוסט בממפיס.

מארגני הסבב יתאימו את התחרויות לתקופת הקורונה וזה אומר מתקנים המיועדים רק למתחרים ונושאי התפקידים, בדיקות מוקדמות, עטיית מסיכות ופרוטוקולים של ריחוק חברתי – בדיוק כפי שקורה באירועי הספורט שכבר מתקיימים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג