ארמני לא עבר את המוקדמות

רץ ה-800 הישראלי קבע 1:54.20 דקה, סיים במקום ה-26 ולא הצליח להעפיל לחצי גמר אליפות העולם באולמות בטורקיה. "אני מאוכזב מאוד מהיכולת שהצגתי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רץ ה-800 הישראלי קבע 1:54.20 דקה, סיים במקום ה-26 ולא הצליח להעפיל לחצי גמר אליפות העולם באולמות בטורקיה. "אני מאוכזב מאוד מהיכולת שהצגתי"

מאת:מערכת שוונג


כבר כשראה אמרני את הגרלת מקצי המוקדמות היה לו ברור שבמקצה שלו, האחרון, יש שני רצים שקבעו כבר תוצאות איכותיות משלו וגם רץ מאוגנדה שהישגיו דומים לשלו. יחד עם זאת, הידיעה שגם אם לא יהיה בין שני הרצים הראשונים במקצה שלו, שיעלו אוטומטית לחצי הגמר, יהיה עליו להיות בין ששת המפסידים המהירים ביותר על מנת להיות בחצי הגמר.

לפי תוצאות חמשת המקצים הראשונים, שהתקיימו בבוקר יומה הראשון של אליפות העולם באולמות באיסטנבול, היה ברור שאמרני יהיה חייב לרדת מגבול 1:50 דקות. מאחר וקבע לא מזמן את שיאו האישי באולם (1:47.81 דקה), הציפייה לא נראתה תלושה מן המציאות. אלא שבאותה מציאות, במקום להידבק לשלישייה המובילה, אמרני נותר מאחור יחד עם קורלוב מטג'יקיסטן שסיבוב לפני הסוף עבר את אמרני שנותר מאחור ללא סיכוי להשיג מישהו מהרצים.

בועז קיפלאגאט לאלאנג הקנייתי ניצח את המקצה וקבע 1:49.50 דקה, הזמן המהיר ביותר במוקדמות. גם נציגי ארה"ב ואוגנדה, ראט ומוטקנגה ירדן מ-1:50 דקה והעפילו לחצי הגמר. קורלוב קבע 1:52.61 דקה ושיפר את השיא הטג'יקיסטני, ואילו אמרני המאוכזב סיים בזמן חלש מבחינתו, 1:54.20 דה.

"אני מאוכזב מאוד מהיכולת שהצגתי", סיכם אמרני, עבורו הייתה זו השתתפות ראשונה אי פעם באליפות עולם כלשהי. אמרני סיים במקום ה-26 הכללי (מתוך 32 משתתפים) ועיקר אכזבתו נובעת מהעובדה שאם רק היה מתקרב להישג השנה שלו, הוא לא רק היה עולה לחצי הגמר, אלא עושה זאת מאחד המקומות הראשונים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג