ארבע מדליות לנבחרת הקדטים של ישראל בשחייה במשחקי קומן ביוון

לב שטיינברג בן ה-16 בלט בנבחרת הצעירה של ישראל, עם מדליית כסף ב-100 גב, ארד ב-200 גב וארד נוסף בשליחים 4X50 מעורב מיקס יחד עם מרק טלר, דוריה גורלסקי וצוף גרטופסקי. ארד גם לדניאל סובטוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת הקדטים של ישראל | צילום: איגוד השחייה

נבחרת הקדטים של ישראל למשחקי קומן (אליפות מדינות הים התיכון) זכתה בארבע מדליות – אחת מכסף ושלוש מארד, בתחרות שננעלה הערב (ראשון) בלריסה, יוון. 11 שחיינים (בגיל 16-15) ו-9 שחייניות (בגיל 15-14) ייצגו את ישראל בתחרות.

מי שבלט מעל כולם בתחרות היה לב שטיינברג, שגדל בהפועל אילת ומתאמן כיום במרכז המצוינות בווינגייט. השחיין הצעיר זכה במדליית כסף אחת ובשתי מדליות ארד, כשאת הכסף השיג במשחה ל-100 מטר גב בזמן של 58.21 שניות ובארד במשחה ל-200 מטר גב בזמן של 2:07.87 דקות.

לב שטיינברג | צילום: איגוד השחייה

מדליית הארד הנוספת הגיעה במשחה השליחים 4×50 מעורב מיקס, בו השתתפו יחד עם שטיינברג שתי השחייניות צוף גרטופסקי ודוריה גורלסקי והשחיין מרק טלר. הרביעייה קבעה זמן של 1:51.89 דקות וסיימה במקום השלישי, אחרי נבחרות איטליה וצרפת.

במדליית הארד הנוספת עבור ישראל זכה דניאל סובטוב ממכבי ראשל"צ, במשחה ל-100 מטר חזה, לאחר ששחה בזמן של 1:05.86 דקות. בסיכום התחרות, ישראל סיימה במקום החמישי בדירוג הכללי מתוך 13 נבחרות. את הנבחרת ליוו המאמנים אמיר כהן (פיש), רוני בווה ופליקס רובינשטיין, מנהל המשלחת היה רביד סימון. כמו כן ייצגו את ישראל גם שתי שופטות – המזניקה זוהר בן הרוש ושופטת הסגנון חני כרמל.

רביעיית השליחים של ישראל | צילום: איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג