אפריל המשוגע: תוצאות המנצחים במרתונים שהתקיימו היום באירופה

אריק קיפטנוי השווה את תוצאת השנה בעולם בחצי מרתון בברלין, אלוף מרתון פריז שמר על התואר שלו וברוטרדאם הושגה התוצאה האיכותית ביותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון פריז 2015
מרתון פריז 2015

חודש אפריל המשוגע יצא לדרך והיום (ראשון) התקיימו באירופה מספר מרתונים ומרוצי כביש גדולים מאוד. דווקא החדשות הגדולות הגיעו מחצי המרתון השנתי שהתקיים בברלין בהשתתפות 36 אלף רצים. אריק קיפטנוי הקנייתי, שמעולם לא ירד משעה בריצה ל-21.1 קילומטרים עד היום, רץ עד לקילומטר ה-14 בקצב מהיר מקצב שיא העולם של זרסנאי טדסה (58:23 דק').

בסופו של דבר קיפטנוי נחלש ברבע האחרון של הריצה, אבל הצליח לשמור על המקום הראשון ולנצח בזמן של 58:42 דק'. הוא השווה את תוצאת השנה בעולם שקבע בפברואר בן ארצו ביטן קארוקי בחצי מרתון ראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות.

לא מעט רצים ישראלים השתתפו בברלין, והמהיר ביניהם היה מוטי מזרחי שסיים בזמן של עם 1:09:46 שע'. עוד תוצאות בולטות של רצים ישראלים: דרור מנור (1:12:12), מושיקו ישרים (1:13:42).

מרתון פאריס

המרתון הגדול ביותר שהתקיים היום היה מרתון פאריס בהשתתפות 55 אלף רצים, כולם למרחק המרתון של 42.2 קילומטרים. לראשונה מאז 1990, האלוף המכהן הצליח לשמור על התואר שלו ומי שעשה את זה היה פול לוניאנגאטה הקנייתי, שהיה הפעם קצת יותר איטי לעומת השנה שעברה וסיים בזמן של 2:06:21 שע'. מבין הנשים המנצחת היתה סיינה בטסי הקנייתית, שניצחה במרתון הראשון שלה בזמן של 2:22:55 שע'.

מרתון רוטרדאם

התוצאה האיכותית ביותר הושגה היום במרתון רוטרדאם המהיר, שבו ניצח הקנייתי קנט קיפקמוי שרץ בפעם הראשונה מרתון באירופה. קיפקמוי חצה את קו הסיום בזמן של 2:05:44 שעות. ויסלין ג'פקשו הקנייתית, שניצחה בעבר במרתונים של פריז, ליסבון ומילאנו, ניצחה בין הנשים בזמן של 2:23:47 שעות.

מרתון רומא

במרתון רומא באיטליה ניצח קוסמס בירץ' הקנייתי בזמן של 2:08:03 שעות, כאשר אצל הנשים ניצחה בפעם השלישית ברציפות רחמה טוסה האתיופית, הפעם בזמן של 2:23:46 שעות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג