אליפות ישראל באתלטיקה קלה, 6-7 ליולי

במסיבת העיתונאים שנערכה שבוע שעבר, הכריז איגוד האתלטיקה על אליפות ישראל שתערך ביום רביעי וחמישי הזה (6-7 ליולי), באצטדיון הדר יוסף. האליפות מתקיימת השנה בסימן המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 וקיימת תקווה כי שיאים ישברו. אנא, בואו בהמוניכם ופרגנו לספורטאים המדהימים הללו, אשר עובדים כה קשה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


במסיבת העיתונאים שנערכה שבוע שעבר, הכריז איגוד האתלטיקה על אליפות ישראל שתערך ביום רביעי וחמישי הזה (6-7 ליולי), באצטדיון הדר יוסף. האליפות מתקיימת השנה בסימן המשחקים האולימפיים בלונדון 2012 וקיימת תקווה כי שיאים ישברו. אנא, בואו בהמוניכם ופרגנו לספורטאים המדהימים הללו, אשר עובדים כה קשה

מאת:מערכת שוונג


שלמה בן-גל, יו"ר ההתאחדות, ציין בתחילת מסיבת העיתונאים כי "זו תהיה ההצגה הכי טובה בעיר, וכי הוא מקווה שהאתלטים 'יתפוצצו' על המסלול", וזאת למרות שהאליפות תתקיים השנה תחת צלו של קיצוץ התקציב המשמעותי.



דניאל פרנקל
צילום: איגוד האתלטיקה


למסיבת העיתונאים הגיעו בכירי האתלטים בארץ
מיוחאי הלוי (הקופץ לרוחק ומשולשת), ניקי פאלי דימה קרויטר, מעין פורמן, דניאל פרנקל (קופצים לגובה) ועד אולה האצנית המיתולוגית. גם אולגה לנסקי ואימה אירנה (ריצה) היו שם. אולגה הכריזה בענווה – "אני מקווה כי אצליח לשבור את שיאה של אסתר באליפות". אסתר היא לא אחרת מאשר אסתר רוט שחמורוב, שיאנית ישראל ב-100 מ', כלת פרס ישראל ונשיאת הכבוד של איגוד האתלטיקה. כמובן שאסתר "לא נשארה חייבת" ואף "הטיפה מעט מוסר" לאולגה, כשאמרה בחיוך, "את צריכה להזהר כשאת הולכת עם עקבים גבוהים, זה לא בריא", כשהיא מתייחסת לנעלי העקב אותם נעלה אולגה באותו היום.

מעיין פורמן
צילום: עופר ביידה



השנה, למעלה משניים עשר אתלטים בכירים מחו"ל מגיעים להשתתף באליפות ישראל. מטרת בואם היא להוות פקטור תחרותי לאתלטים הישראלים, בכדי למשוך אותם לתוצאות איכותיות. מבין המתחרים הבולטים המגיעים מחו"ל, מגיעה קופצת המוט הבלארוסית אנסטסיה שוודובה, אשר קבעה שיא אישי של 4.65 מ'.  שוודובה עומדת להוות תחרות רצינית לקופצת מוט הישראלית ג'יליאן שוורץ ותסייע לשוורץ במטרה להשיג את הקריטריון ללונדון – 4.50. כמו כן, לא פחות מחמישה קופצי גובה מגיעים להתחרות – 3 קופצים מרוסיה ו-2 קופצות, האחת מרוסייה והשנייה מצ'כיה. הקופצים מחו"ל יהוו תחרות רצינית לדימה קרויטר ולניקי פאלי הישראלים, ואילו הקופצות מחו"ל יהוו אתגר לדניאל פרנקל ומעיין פורמן הישראליות. אין ספק שהרבה עיניים יהיו מופנות כלפי דניאל פרנקל ולנסיונה לקבוע שיא ישראלי חדש וקריטריון ללונדון.

סרגיי איוונוב מבלארוס, יגיע לאתגר את אלוף ישראל בקפיצה משולשת, יוחאי הלוי. מטרתו של הלוי היא לנסות לשבור את שיאו האישי (16.76 מ') בלפחות ב-9 ס"מ – הקריטריון לאליפות העולם. שיאו האישי של קופץ המשולשת הבלארוסי טוב ב-3 ס"מ מזה של הלוי.

בניגוד לשנים קודמות, הכניסה לשני ימי התחרות תהיה חופשית, ללא תשלום, כמו גם החניות בקרבת האצטדיון בהדר יוסף, וזאת כדי להקל ולעזור להביא קהל רב לצפות ולעודד בתחרויות. 


אז עכשיו כל שנותר הוא לראות אתכם, הקהל, מגיע לעודד את האתלטים המוכשרים הללו באליפות – כי זוהי הולכת להיות "ההצגה" הטובה ביותר בעיר.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג