אליפות העולם בשחייה אמנותית: מקום 9 לדואט הישראלי, גמר נוסף בקבוצתי

שלי בובריצקי ואריאל נשיא עשו את שלהן גם בתרגיל החופשי, וכעת ימתינו לאישור הסופי שהבטיחו את הכרטיסים האולימפיים לפריז. הנבחרת שמרה על מאזן מושלם של חמישה גמרים מחמישה תרגילים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלי בובריצקי ואריאל נשיא עם סבטלנה בלכר ואנה טרס | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה אמנותית מתקרבת לסיומה והיום (חמישי) זינקה נבחרת ישראל לשני תרגילים בבריכה בדוחא, קטאר. במוקד היה גמר תרגיל הדואט החופשי של שלי בובריצקי ואריאל נשיא, שסיימו במקום התשיעי, לאחר שסיימו באותו מקום גם אתמול במוקדמות. השתיים ביצעו תרגיל שזכה לציון של 228.4708 נקודות.

לכתבות נוספות בנושא:
הדואט בשחייה אמנותית קרוב להבטחת הכרטיס האולימפי
מטורף: אורי סלע זכה בתואר אלוף אירופה בשחייה במי קרח
בין סקרלט ג'והנסון לאלן וואטס: על התאהבות וזן במשחה גביע הים האדום הבינ"ל

חיבור תוצאות הדואט הטכני עם הדואט החופשי הוא הקובע את הדואטים המעפילים למשחקים האולימפיים והדואט הישראלי, שביצע תרגילים טובים, מדורג במקום השמיני בתום שקלול שני התרגילים והבטיח כמעט סופית את מקומו בפריז. מחר, לאחר הגמר הקבוצתי החופשי, ניתן יהיה לדעת סופית את הדירוג האולימפי ולוודא שהדואט הישראלי הבטיח את הכרטיס.

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מדובר בקריטריון הקשה ביותר אי פעם באולימפיאדה בענף הזה, בעקבות צמצום מספר הדואטים המעפילים ל-18 בלבד, במקום 22 שהיה עד כה. במדליית הזהב בתרגיל זכתה נבחרת סין עם 250.7729 נקודות, בכסף זכתה הולנד עם 250.4979 נקודות ובמקום השלישי בריטניה עם 247.2626 נקודות.

עוד לפני הדואט, הנבחרת הקבוצתית של ישראל העפילה לגמר התרגיל החופשי, ושמרה על מאזן מושלם של חמישה גמרים בחמשת התרגילים בהם התחרתה באליפות (הנוספים הם קבוצתי אקרובטיקה, קבוצתי טכני, דואט טכני ודואט חופשי).

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

הנבחרת זכתה לציון של 282.3667 נקודות. שדירג אותה במקום השביעי הכללי והעניק לה מקום בגמר שיתקיים מחר בצהריים. הסגל כלל את שלי בובריצקי, אריאל נשיא, קתי קונין, נוי גזלה, ניקול נחשונוב, מאיה דורף, נטע רוביצק ואיה מזור. המאמנות הן ולריה אפריאלבה, לריסה קונין, סבטלנה בלכר ואנה טרס. סין סיימה ראשונה במוקדמות (338.4981), יפן שנייה (319.4124) וספרד שלישית (308.2480).

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג