אליפות העולם בבריונות רשת

מחקר חדש של התאחדות האתלטיקה העולמית מציג תמונה מכוערת בנוגע לתגובות הנאצה מהן סובלים ספורטאים ברשתות החברתיות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מחקר בנוגע לבריונות רשת כלפי ספורטאים. צילום מתוך אתר התאחדות האתלטיקה העולמית

מחקר חדש של התאחדות האתלטיקה העולמית, שפורסם בשבוע שעבר, חושף שעשרות ספורטאים שהשתתפו באליפות העולם באתלטיקה בבודפשט באוגוסט השנה סבלו מבריונות רשת בפרופילים האישיים שלהם במהלך ימי התחרות.

המחקר בחן את החשבונות של 1,344 ספורטאים בטוויטר ובאינסטגרם, וזיהה 258 פוסטים פוגעניים שפורסמו בחשבונות של 47 מהספורטאים, כמעט מחציתם אמריקאים. שניים מהספורטאים, ששמם לא פורסם, סבלו מ-44% ממקרי הנאצה.

המחקר מצא שהרוב המוחלט של מקרי הבריונות התרחשו בטוויטר, וכי ב-35% מהמקרים היה מדובר פוסטים גזעניים נגד הספורטאים, עליה של 14% ממחקר דומה שנערך ביחס לאליפות העולם ביוג'ין בשנה שעברה. ב-16% מהמקרים היה מדובר בהערות מיניות פוגעניות ביחס לספורטאים. 

ההתאחדות פנתה לרשתות החברתיות בבקשה לחסום משתמשים מסוימים, וגם הפנתה את חלק מהפרסומים לרשויות אכיפת החוק.

"ספורטאים לא צריכים להתייחס להתעמרות כאל תוצאה מובנית מאליה של נוכחות ברשתות החברתיות", אמר מנכ"ל התאחדות האתלטיקה העולמית, ג'ון ריג'דון. "אנחנו הספורט האולימפי מספר אחת, ויש לנו מחויבות לשמור על הספורטאים שלנו, על ומחוץ למגרש".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג