אליפות אירופה: הערב הראשון לא היה ישראלי

דמיטרי קרויטר ואיתי מגידי לא צלחו את סיבוב המוקדמות בקפיצה לגובה ובריחצת 3000 מטרים מכשולים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

דמיטרי קרויטר ואיתי מגידי לא צלחו את סיבוב המוקדמות בקפיצה לגובה ובריחצת 3000 מטרים מכשולים

מאת:מערכת שוונג


אמש קיוו במשלחת הישראלית לשמחה כפולה עם עלייתו של דמיטרי קרויטר ממכבי ת"א לגמר הקפיצה לגובה עם 2.28 מטרים. הדבר לא קרה. קרויטר שסיים במקום ה-16 במוקדמות בתוצאה 2.19 מ' היה, כמובן, המאוכזב הגדול מכולם. מאוכזב עד כדי כך שהוא היה האתלט היחיד שלא הצליח להוציא מילה מפיו במיקס-זון, אזור הראיונות של האתלטים אחרי יציאתם משטח התחרות. קרויטר מודע לגודל הציפיות שתלו בו כולם, החל מחובבי ואנשי איגוד האתלטיקה, ועד לאנשי הוועד האולימפי שמאוד רצו לראות אותו בלונדון. קרויטר לא מוכן לקבל את העובדה שהוא עדיין צעיר מאוד, וכי את ההזדמנות האולימפית הוא יוכל לקבוע, בתקווה, למשחקים בריו. יש הרבה אנשים בארץ, באמת הרבה, שכבר ראו אותו שם, עוד לפני שהוא קבע את התוצאה הדרושה. חניכו של אנטולי שפרן נכנס לתחרות עם 2.10 מטרים ועבר בניסיון הראשון, כמו גם ב-2.15 מטרים. בגובה של 2.19 מטרים הוא עבר בניסיון השני, ובגובה של 2.23 מטרים פסל.


קרויטר (יח"צ איגוד האתלטיקה)


איתי מגידי ממכבי בני הנגב ב"ש נראה מרוצה כששמע אתמול שהוא יהיה במקצה השני של סיבוב המוקדמות בריצת ה- 3000 מטרים מכשולים, משם עולים 4 המנצחים מכל מקצה + שבעת המפסידים המהירים. חימנז הספרדי שסיים חמישי במקצה הראשון, עשה זאת עם 8:35.44 דקות, תוצאה נוחה לכל הדעות עבור מגידי שפתח את הריצה שלו מאחור. לאחר שני סיבובים הוא עבר למקום הרביעי, אבל שוב חזר לאחור, כאשר למעשה ככל שהריצה התקדמה, מגידי לא הצליח למעשה להתקדם לעבר המובילים ונותר מאחור עם מינשין הרוסי. מגידי חצה את קו הגמר עשירי במקצה בתוצאה 8:47.29 דקות שהספיקה לו למקום ה-19 הכללי מ-22 רצים שסיימו את הריצה (שניים לא סיימו). מגידי הודה בסיום: "התנאים היו מצוינים, גם מזג האוויר, גם הריצה הראשונה אפשרה עלייה לגמר עם זמן סביר. אין לי שום תלונות. רק שלפעמים הראש רוצה משהו אחד והרגליים לא מגיבות באותה צורה". לשאלה, כיצד הוא מסביר את המעברים מריצה בסוף הדבוקה לריצה בתחילתה ושוב חזרה לסופה, ענה מגידי, "אני תמיד אוהב להישאר מאחור, אבל הקצב היה איטי. התקדמתי כדי לבדוק את הקצב מקדימה, אבל גם הם לא היו על קצב טוב. החלטתי להישאר מאחור, אבל ברגע שרציתי לעבור קדימה, הרגליים פשוט לא סחבו".

איתי מגידי (צילום: יח"צ איגוד האתלטיקה)

28.6.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג