אליפות אירופה בטריאתלון 2013: קלאמר אלופת אירופה, פישמן מקום 33, האלופה שמרה על התואר בנערות

אליפות אירופה בטריאתלון החלה היום (שישי, 14 ביוני) באלניה - טורקיה. בנשים עילית הולנדית ניצחה את הולנד, בנערות ג’ורג’יה טיילור- בראון הבריטית שמרה על התואר, נועם פישמן סיימה 33 והדר אהרוני סבלה מתקר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה בטריאתלון החלה היום (שישי, 14 ביוני) באלניה – טורקיה. בנשים עילית הולנדית ניצחה את הולנד, בנערות ג'ורג'יה טיילור- בראון הבריטית שמרה על התואר, נועם פישמן סיימה 33 והדר אהרוני סבלה מתקר

מאת:יאיר בן עמי


  כתבה לקראת האליפות – כאן

אליפות אירופה בטריאתלון החלה היום (שישי, 14 ביוני) באלניה – טורקיה. ראשונים התחרו ספורטאי קבוצות הגיל למרחק האולימפי.

רשל קלאמר ההולנדית היא אלופת אירופה לשנת 2013. היא הקדימה וויקי הולנד הבריטית שנטלה את מדליית הכסף ואת ונדולה פריטובה הצכ'ית שלקחה את הארד.


קלאמר חוגגת ניצחון בעילית נשים (צילום: triathlon.org)


מספר ישראלי שהשתתפו השיגו את התוצאות הבאות:

ניר בדולח, מקום 32 בגילאי 35-39
ויטאלי פורסט – לא סיים בגילאי 40-44
ארויו מוראט – מקום 36 ואחרון  בגילאי 45-49

הנערות (Junior Women) זינקו למקצה השני של היום הראשון באליפות. ג'ורג'יה טיילור – בראון הבריטית סרבה לאמץ את התואר אלופה יוצאת, ניצחה ותישא שנה נוספת את תואר אלופת אירופה לנערות.


ג'ורג'יה טיילור – בראון הבריטית על קו הסיום של אליפות אירופה 2012 באילת


גם בגזרה הישראלית היה שחזור מדיוק של אליפות אירופה 2012, שנערכה באילת. הישראלית הראשונה על קו הסיום הייתה נועם פישמן שסיימה במקום 33, בדיוק כמו אביטל גז אשתקד. ההבדל הוא שזו שנתה הראשונה של פישמן בגילאי 16-19 וגז הייתה בשנה השלישית שלה אשתקד. פישמן סיימה את התחרות בפער של 5:02 דקות מהאלופה.


פישמן בסיום טריאתלון הכנרת 2013, שנה ראשונה במקצה הנערות ומקום 33 באליפות אירופה

הדר אהרוני סבלה מחוסר מזל משווע. היא יצאה מהמים צמודה לפישמן (מקומות 33-34 בפער של 41 שניות מהמובילות) אך לא סיימה את האליפות לאחר שסבלה מתקר ונאלצה לפרוש כבר בתחילת שלב הרכיבה. באליפות 2012 היא התרסקה ממש בסיום הסיבוב האחרון של הרכיבה וחבורת החוד עקפה אותה טרם הספיקה לחזור ולרכב.

מחר יזנקו הנערים הישראלים לאליפות – אמיתי יונה (אשתקד מקום שביעי ומדורג שביעי בסבב האירופי), שחר שגיב (אלוף ישראל) ורון לוינסון (סגן אלוף ישראל).

14.6.2013


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי של אתר Shvoong ובעל הטור מציאות נושכת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג