אלופת ישראל באתלטיקה נאשמת בניהול סחר בנשים למטרות זנות

כנגד שיאנית ישראל בקרב 7 הוגש היום כתב אישום על סרסרות ועבירות כלכליות נוספות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שמה של אלופת ישראל באתלטיקה לשעבר, סבטלנה גנזדילוב, 50, הותר לפרסום וזאת לאחר שהיום (שני) הוגש בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגדה על ניהול רשת סחר בנשים למטרות זנות בישראל. היא מואשמת כי במשך 5 שנים פעלה באזור המרכז והשרון והעסיקה נשים בזנות מהארץ ומחו"ל במשך 13 שעות רצוף מדי יום ולעתים עד לכ-20 לקוחות ביום.

אין זו הפעם הראשונה שבה הוגש כנגד גנזדילוב כתב אישום, שכן כבר ב-2017 הוגש כנגדה כתב אישום על החזקת מקום לצורכי זנות. לאחר שכפרה בהאשמות נגדה ובשל קשיים ראייתיים, ביטלה הפרקליטות לאחרונה את כתב האישום נגדה.

בקריירה הספורטיבית שלה היתה גנדזילוב קופצת לרוחק וייצגה את ישראל בשלוש אליפויות עולם (סביליה 1999, אדמונטון 2001 ופריס 2003) ובשתי אליפויות אירופה (מינכן 2002, גטבורג 2006). בשנת 2000 קבעה באליפות ישראל בקרב 7 שיא ישראלי חדש ובאליפות העולם בפורטוגל ב-2004 שברה את השיא הישראלי בקפיצה לרוחק.

מאיגוד האתלטיקה נמסר כך: "האתלטית המדוברת הינה אתלטית עבר ובינה לבין האיגוד אין כל קשר בהווה. איגוד האתלטיקה הצטער לשמוע על המעשים המיוחסים אליה ומתנגד לכך בכל תוקף".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג